پاسخ برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی فرهاد مجیدی : تیم امید سرمربی دارد

سایت بدون – حتماً شما هم چنین اعتقادی دارید که برانکو ایوانکوویچ بعد از سال‌ها موفقیت در فوتبال ایران و نیمکت پرسپولیس و حتی اخراج از الاهلی، قطعاً بیکار نمی‌ماند و با پیشنهادهای جدیدی مواجه می‌شود. مربی کرواتی که با سه قهرمانی متوالی در لیگ ایران رکورد جالبی ثبت کرد و به محبوب‌ترین مربی حداقل یک دهه اخیر پرسپولیس تبدیل شد. برانکو در الاهلی مسیری را طی نکرد که در پرسپولیس پیمود. او از همان ابتدا با بازیکن تعیین‌کننده‌ای به نام عمر السوما درگیر شد و به همین دلیل می‌شد تصور کرد که با چند نتیجه ضعیف اخراج شود و شغل خود را در الاهلی از دست بدهد. نکته جالب اما پیشنهادها و البته شایعه‌هایی است که در مورد برانکو وجود دارد و یکی از آنها درباره حضور دوباره این مربی در ایران است.
بلافاصله بعد از اخراج برانکو از الاهلی بود که در فضای مجازی شایعه‌ای مطرح شد که قرار است برانکو هدایت تیم امید را بر عهده بگیرد و جانشین فرهاد مجیدی شود. موضوعی که نزدیکان برانکو در همان گام نخست تکذیب کردند و حالا این مربی هم تأکید می‌کند که قرار نیست به ایران برگردد و سرمربی تیم امید شود: «چه کسی گفته مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با من برای هدایت تیم امید مذاکره کرده‌اند؟ همه این شایعه‌ها از اساس اشتباه است و من هم هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم که برای هدایت تیمی که مربی دارد مذاکره کنم. تیم امید سرمربی جوانی دارد و من هم برنامه‌ای برای حضور در این تیم ندارم.»
برانکو البته در این زمینه کنایه‌ای هم می‌زند: «بی‌صبرانه منتظرم تا سوار هواپیما شوم و به ایران بیایم تا سرمربی تیم امید شوم. نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا می‌آید اما من فعلاً مشغول استراحت هستم و می‌خواهم به کرواسی برگردم و دوستان و خانواده‌ام را ببینم.»
وقتی این شایعه شکلی غیر واقعی به خود می‌گیرد که بدانیم فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد ۱۵ هزار دلاری زلاتکو کرانچار در ماه با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرد، بنابراین حالا نمی‌آید تا سراغ یک سرمربی گران و مشهور برود که دستمزدش در ماه حدود ۵ برابر کرانچار است. واکنش برانکو هم می‌تواند این شایعه را از بیخ و بن تکذیب کند.
برانکو ایوانکوویچ اما بعد از اخراج از الاهلی، چند روز در عربستان ماند و سپس به امارات سفر کرد تا کارهای شخصی‌اش را انجام بدهد. او در ابوظبی شرکتی دارد که به همین دلیل هر از چندگاهی به این شهر می‌رود و امور را از نزدیک زیر نظر می‌گیرد. البته حضور برانکو در امارات نمی‌تواند بی‌ارتباط با پیشنهادهای جدیدش هم باشد. او درباره اینکه در این مدت کوتاه از چه تیم‌هایی پیشنهاد مربیگری دریافت کرده، می‌گوید: «دوست ندارم درباره پیشنهادهایم حرف بزنم اما سه تیم در این روزهای اخیر برای من پیغام فرستاده‌اند. دو تیم ملی و یک باشگاه از امارات که البته من هنوز پاسخی به آنها نداده‌ام. فعلاً می‌خواهم به کرواسی برگردم، دوستان و خانواده‌ام را ببینم و بعد درباره پیشنهادهای جدید حرف بزنم. شما هم اجازه بدهید تعطیلات را بگذرانم.»

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *