پوگبا-مسی؛ رمزگشایی از یک ملاقات مرموز

ملاقات پل پوگبا و مسی در رستورانی مشهور در دوبی بار دیگر آتش شایعات انتقال پوگبا به بارسلونا را گسترده تر کرد.

 پوگبا و آینده او در منچستریونایتد همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. مشکلات او با مورینیو بر کسی پوشیده نیست. مشکلاتی که هرچند نسبت به ابتدای فصل کمتر شده اند ولی همچنان به قوت خود باقی هستند. ستاره فرانسوی تابستان امسال یکی از گزینه های اصلی بارسلونا بود. مینو رایولا، ایجنت او تلاش فراوانی کرد تا بتواند مجوز جدایی اش از یونایتد را دریافت کرده و او را به نوکمپ ببرد اما منچستریونایتد باشگاهی نیست که به راحتی ستاره بزرگ خود را از دست بدهد.

سایت بدون -پوگبا گران ترین بازیکن تاریخ یونایتد است و دو سال پیش با هزینه ای ۱۰۵ میلیون یورویی از یوونتوس به خدمت گرفته شد و واضح بود که به راحتی اجازه جدایی به وی داده نخواهد شد.

در شروع فصل، رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کردند که پوگبا احتمالا در زمستان پیراهن آبی و اناری را به تن خواهد کرد. مشاجره لفظی او با مورینیو در جریان یکی از تمرینات یونایتد نیز این شایعه را قوت بخشید اما رفته رفته ارامش به یونایتد بازگشت و مدتی است که دیگر اخباری نگران کننده در مورد پوگبا منتشر نمی شود اما ملاقات روز گذشته مسی و پوگبا در رستوران نصرت دوبی، بار دیگر باعث شروع گمانه زنی ها در مورد جدایی او از یونایتد و پیوستنش به بارسلونا شد.

 

این دو برای دقایقی به صحبت با یکدیگر نیز پرداختند و انتشار عکس های آن باعث نگرانی هواداران یونایتد شد؛ با این حال نشریه سان در گزارشی ادعا کرد که هواداران یونایتد نباید هیچ نگرانی در مورد این ملاقات داشته باشند.

 

در واقع پوگبا و مسی بدون برنامه ریزی قبلی و کاملا تصادفی در این رستوران با یکدیگر ملاقات کرده اند و گفت و گوی آنها نیز در مورد انتقال ستاره فرانسوی به بارسا نبوده است.

 

 

پوگبا که به اسپانیایی مسلط است، در این مکالمه نه چندان طولانی در مورد جام جهانی و شکست ۴-۳ آرژانتین از فرانسه در یک هشتم نهایی با مسی صحبت کرده است. او ضمن اشاره به سرود فرانسوی ها در مورد آن بازی که مضمون آن به مهار مسی توسط کانته مربوط بود، خنده فوق ستاره آرژانتینی را باعث شد. مسی با تکان دادن سر منکر این قضیه بود و مصرانه اعتقاد داشت که در آن بازی توسط کانته مهار نشده بود.

 

در هر صورت طبق ادعای سان که در رسانه های بارسلونا نیز بازتاب داشته، ملاقات مسی و پوگبا نباید جای هیچ نگرانی برای منچستریونایتد داشته باشد اما شیاطین سرخ برای حفظ پوگبا باید در این فصل به افتخاری قابل ذکر دست یابند و در غیر این صورت تابستان آینده بار دیگر باید منتظر شایعات گوناگون در مورد جدایی او باشند.

منبع ورزش ۳

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *