چرا انتقال گرت بیل به چین منتفی شد؟

سایت بدون- تا ساعاتی قبل به نظر می رسید انتقال گرت بیل، ستاره ولزی و ۳۰ ساله رئال مادرید به جیانگسو سونینگ قطعی باشد و بالاخره ماجرای جدایی از جمع کهکشانی ها به اتمام برسد اما نشریه هایی چون بی بی سی اسپورت و اسکای مدعی شدند انتقال گرت بیل به چین منتفی شده و وی خواهان ماندن در رئال مادرید است.

به نظر می رسد خانواده گرت بیل با رفتن او به چین و مهاجرت به این کشور مخالفت کرده اند و از وی تقاضا کرده اند پیشنهاد چینی ها را رد کند.

این در حالیست که بازار نقل و انتقالات چین چهارشنبه بسته خواهد شد و دیگر به نظر می رسد شانسی در مورد انتقال گرت بیل به جیانگسو سونینگ وجود نداشته باشد. جمعه گذشته مدیر برنامه گرت بیل با باشگاه چینی به توافق رسیده بود و انتظار می رفت ستاره ولزی به زودی به قاره آسیا سفر کند اما در نهایت مخالفت خود وی باعث منتفی شدن این انتقال شده است.

در این شرایط مشخص نیست مقصد بعدی گرت بیل چه تیمی خواهد بود. زین الدین زیدان هیچ علاقه ای به حفظ ستاره ولزی ندارد و خنده های او در جریان شکست سنگبن ۳-۷ رئال مادرید برابر اتلتیکومادرید باعث شده وی ذره ای محبوبیت هم که در برنابئو داشت را از دست بدهد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *