چرا پدر اندروید از گوگل رفت

Image result for ‫اندی رابین‬‎

سایت بدون -دلیل رفتن اندی رابین، مبدع سیستم‌عامل اندروید از کمپانی گوگل در سال ۲۰۱۴ آزار جنسی یکی از کارمندان بوده  که حالا این راز رسانه‌ای شده است.
خانم کارمندی ادعا می‌کند که در سال ۲۰۱۳ توسط اندی رابین در یک هتل مورد تعرض قرارگرفته و مدیران گوگل پس از بررسی‌های اولیه متوجه شدند که وی راست می‌گوید و به‌همین دلیل «لری پیج» از مؤسسان و مدیران گوگل، خیلی محترمانه از وی می‌خواهد تا گوگل را ترک کند.
این داستان را دو نفر از مدیران رده‌بالای گوگل بدون اینکه نامشان فاش شود، تأیید کرده و می‌گویند گوگل به اندی رابین بسته اخراج ۹۰ میلیون دلاری پیشنهاد داد و قرار شد تا ۴ سال به‌صورت ماهانه ۲ میلیون دلار به وی بپردازند و آخرین قسط این پرداخت ماه آینده به پایان می‌رسد.
اندی رابین و دو مدیر دیگر، مدیرانی بوده‌اند که به‌صورت محترمانه و با پرداخت میلیون دلاری کمپانی گوگل را ترک کرده‌اند، درحالی‌که متهم به آزار جنسی کارمندان خود شده بودند.
گوگل معمولاً درباره موضوعی مانند آزار جنسی کارمندان خاموش عمل کرده و حالا نیویورک‌تایمز با به دست آوردن اسناد دادگاه و صحبت با مدیران سابق گوگل و برخی کارمندان فعلی که در جریان بوده‌اند، موضوع را رسانه‌ای کرده است. البته آنها درخواست کرده‌اند که همچنان ناشناس بمانند، زیرا موافقت‌نامه محرمانه بودن دیتای اداری کمپانی را امضا کرده و بدان متعهد شده‌اند. در غیر این صورت مجازات در انتظار آنها خواهد بود.
«سم سینگر» سخنگوی اندی رابین تأکید می‌کند که وی گوگل را با موافقت خود ترک کرده است.
«ایلین نوتون» قائم‌مقام بخش عملیات انسانی در گوگل می‌گوید ما به موضوع سوء رفتار در کمپانی حساس هستیم و جلوی چنین رفتارهایی را می‌گیریم، اما کارشناسان می‌گویند گوگل در این زمینه ضعف از خود نشان داده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آش و لاش»

سایت بدون – آش یک ماده غذایی است که همه اجزای آن از هم جدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *