کریستیانو رونالدو برای رقابت با لیونل مسی به ایتالیا بازگشت

سایت بدون – کریستیانو رونالدو برای این که بازی با لیونل مسی را در لیگ قهرمانان اروپا از دست ندهد به ایتالیا بازگشت.جواب آزمایش کرونای او در هنگام بازی های ملی مثبت در آمد و او تنها یک هفته فرصت دارد که برای بازی در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا پاک شود



کریستیانو رونالدو دیروز بعد از ظهر چهارشنبه به تورین بازگشت. او تصمیم گرفته است دوران نقاهت و قرنطینه خود را در ایتالیا بگذراند و بنابراین با هواپیمای آمبولانس از فرودگاه کاسکای سفر می کند.کرد.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRNTtuRCNtc41z2Mq5L4njQ1PWCu5jFHScCjA&usqp=CAU



به محض ورود به ایتالیا ، یک آمبولانس او ​​را به خانه ی برد بنابراین تمام پروتکل های بهداشتی در هنگام حمل و نقل رعایت شد. هدف فوروارد یوونتوس این است که هر قدم را با برنامه دنبال کند ، در نتیجه یک روز را بی جهت از دست نمی دهد ، تمام فکر او معطوف به بازگشت در کمترین زمان ممکن است و بازی گروهی لیگ قهرمانان مقابل لیونل مسی بارسلونا در ۲۸ اکتبر.


در قوانین فعلی ویروس کرونا در ایتالیا آمده است که دوره قرنطینه ۱۰ روز است و نسبت به ۱۴ روز قبل کمتر است ، رونالدو باید مدارک پزشکی را که نتیجه منفی آزمایش را تأیید می کند ، هفت روز قبل از مسابقه به یوفا ارسال کند. رونالدو برای این کار فقط یک هفته زمان دارد.

منبع :AS

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *