گاو خوشحال ؛ اپیلیکشنی مخصوص گیاهخواران

Image result for Happy Cow app

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که گیاهخواران در سفر به شهرها و کشورهای جدید با آن روبه‌رو می‌شوند پیدا نکردن یک رستوران خوب و گیاهی برای غذا خوردن است.

اپلیکیشن Happy Cow راهنمای گیاهخواری و رستورانهای گیاهی است و به شما اجازه میدهد رستورانهای گیاهی را در شهرهای مختلف دنیا پیدا کنید. حتی با کمک این برنامه میتوانید اطلاعاتی درباره هرکدام از این رستورانها به دست بیاورید تا ببینید اصلا این رستوران با سلیقه شما جور در میآید یا نه.

تازه گیاهخوار شدهاید؟ نگران این هستید که در سفر رژیمتان به هم بخورد؟ معمولا روانشناسها میگویند ۲۱ روز طول میکشد تا به یک روش جدید عادت کنید برای همین هم هست که در اپلیکیشن Day Vegan Kickstart روشهای ۲۱ روزه پیشنهاد شده است. در واقع این اپلیکیشن راهی عالی و کامل برای ترک عادت گوشت خوردن است و به مدت سه هفته منوی پیشنهادی صبحانه، ناهار و شام در اختیارتان میگذارد. در این بین اگر به هر دلیلی در طول سفر میخواهید خودتان عذا درست کنید باید به سراغ vegan yum yum بروید! در این اپلیکیشن، دستورالعمل پخت غذاهای خوشمزه و گیاهی وجود دارد. میتوانید خیلی سریع به برنامه غذایی آنها نگاهی بیندازید و ببینید کدام یکی از آنها با مزاج غذایی تان متناسب است تا آن را برای شام یا ناهار درست کنید. اپلیکیشن کاربردی دیگر Vegman است که علاوه بر معرفی رستورانهای گیاهی، فروشگاههای عرضه محصولات گیاهخواران را هم به شما معرفی میکند تا اگر قصد آشپزی یا تهیه غذاهای به اصطلاح حاضری داشتید به مشکل برنخورید. همچنین اگر گیاهخوارید و به دنبال رستورانهای فستفود هستید «وگان اکسپرس» همان چیزی است که به کمک شما میآید چون همه فستفودهایی که غذاهای گیاهی دارند را به شما نشان میدهد.

پریسا اصولی

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *