گزارش روزنامه شهروند درباره سید احمد خمینی که استقلالی بودنش را نشان می دهد

درباره سیداحمد خمینی که در هر موقعیتی استقلالی‌بودنش را به رخ می‌کشد
آبی پررنگ

سایت بدون -استقلالی است و نه‌تنها هیچ‌وقت شدت علاقه خود به این تیم را کتمان نکرده، بلکه به هر بهانه‌ای آن را بروز می‌دهد و حتی برای پرسپولیسی‌ها هم کری می‌خواند. سیداحمد خمینی را می‌گوییم. فرزند نوه امام خمینی(ره). پسری که جدا از استقلالی‌بودن شدیدا فوتبالی و ورزش‌دوست است و صفحه اینستاگرامش هم پر است از مطالب ورزشی و فوتبالی! در واقع هروقت که فوتبال بحث روز جامعه است، واکنش‌های او را هم شاهد هستیم. اخیرا هم که سیدحسین حسینی دروازه‌بان ناراضی استقلال در اعتراض به نیمکت‌نشینی جنجال به پا کرد و خواهان صدور رضایتنامه برای جدایی از این تیم شد.‌ سیداحمد خمینی زیر یکی از پست‌های حسینی این کامنت را گذاشت: «آینده استقلال و ایرانی، همیشه با صبر به حقت رسیدی، امیدوارم همیشه با تعصب و خوب بمونی سید عزیزم». این اتفاق و البته تصویر پروفایل اینستاگرام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که عکسی در کنار سیداحمد خمینی است، باعث شد واکنش‌های فوتبالی و ورزشی او را در سال‌های اخیر مرور کنیم.

بدون شک تلخ‌ترین باخت استقلال در مقابل پرسپولیس به دربی معروف ٢٨ فروردین ٩۵ بازمی‌گردد که درجریان آن، آنها با نتیجه ۴ بر٢ نتیجه را به حریف سنتی خود واگذار کردند تا یک روز سخت برای هواداران خود رقم بزنند. واکنش سیداحمد خمینی اما بلافاصله بعد از این باخت جالب توجه بود: «تبریک به پرسپولیسی‌های عزیز. دور گردون‌گر دو روزی بر مراد ما نرفت، دایما یکسان نباشد حال دوران غم مخور. با افتخار استقلالیم».

یکی از جنجالی‌ترین پست‌های اینستاگرامی سیداحمد بدون تردید مربوط به هفته آخر لیگ برتر پانزدهم بود. او بلافاصله بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در رقابت با پرسپولیس این اتفاق را به آنها تبریک گفت و در کپشن پست اینستاگرامی به شکلی جنجالی نوشت: «باز هم قهرمانی به اسقلال رسید. با تبریک به خوزستانی‌های قهرمان. به امید اینکه با پیروزی استقلال در فینال جام حذفی شاهد دو جام آبی باشیم. استقلال، استقلال است. چه در تهران باشد، چه در خوزستان.» البته پرسپولیسی‌‌ها هم به شدید‌ترین شکل ممکن همان روز از خجالت او با انتقادهای خود درآمدند.

اوایل فصل قبل که سرمربیگری استقلال برعهده علیرضا منصوریان بود، این تیم شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ برتر داشت. بعد از یکی از بدترین باخت‌های استقلال مقابل صنعت نفت هم احمد خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «فوتبال یعنى استقلال آینده‌دار منصوریان هم مى‌تواند شکست بخورد. علیرضا منصوریان عزیز! منتظر روزهاى اوج و سربلندى تیمت هستیم.» او حتی هشتگ معروف آن روزهای «حمایت تا قیامت» را هم در این پست استفاده کرد. سیداحمد درچند نوبت دیگر از منصوریان حمایت کرد.

همین چند هفته قبل که سهراب بوقی لیدر قدیمی و معروف استقلالی‌ها از دنیا رفت، برای خیلی‌ها جالب بود که سیداحمد خمینی در پستی بلندبالا در اینستاگرام فوت او را تسلیت گفت و از زحماتی که برای استقلال کشید، تشکر کرد.

وقتی پرسپولیس بعد از ٩‌سال قهرمان لیگ برتر شد، فکر می‌کنید سیداحمد چه نوشت؟ تبریک گفت، اما اینگونه: «تبریک به دوستان پرسپولیسی. مربی توانمند، بازیکنان خوب این تیم. قهرمانی‌تان (بعد از ٩سال!!!!) مبارک. البته ‌سال بعد را هم خواهیم دید.» فصل قبل اما دوباره پرسپولیس قهرمان شد. سیداحمد پستی منتشر نکرد!

دربی برگشت فصل گذشته با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. پست اینستاگرامی‌اش که جمله داشت، به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامد. او با انتشار عکسی از پیراهن استقلال نوشت: «قهرمان واقعی! تبریک به همه آبی‌دلان. تسلیت به پرسپولیسی‌های عزیز. امیدوارم همیشه دو تیم بزرگ ایران در اوج باشند». او البته برای برد قبلی ٣ بر ٢ استقلال در دربی هم پستی جنجالی منتشر کرد و نوشت: «بازم استقلال. بنا بر سنت همیشگیمون سه تا زدیم. پرسپولیسیای عزیز! تبریک می‌گم که بیشتر نخوردین».

در آستانه حضور تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ٢٠١۴ یکی از جالب‌ترین واکنش‌های سیداحمد خمینی به کنار گذاشته‌شدن رحمتی از تیم‌ملی بود. او با انتشار عکسی از حضور رحمتی در دفتر کار پدرش با حضور خود نوشت: «در آستانه جام‌جهانی یاد این عکس افتادم. واقعا جای سیدمهدی رحمتی توی دروازه‌ تیم‌ملی حس میشه».

منبع :روزنامه شهروند

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *