گزینه برزیلی خط حمله پرسپولیس، جوان و گمنام/براندائو؛ ۴۱۷۴ دقیقه در لیگ، ۲۰ گــل

سایت بدون – بعد از چند روز بی‌خبری درباره جذب مهاجم نوک خارجی از سوی پرسپولیس، حالا گفته می‌شود باشگاه با یک مهاجم جوان برزیلی به توافق رسیده و این بازیکن به زودی به ایران می‌آید تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.
این مهاجم ۲۴ ساله جونیورگونچالوس براندائو نام دارد که قد و قامت مناسبی دارد و ۱۸۷ سانتیمتر بلندی قامت اوست اما اصلاً بازیکن شناخته شده‌ای نیست که البته این مسأله با توجه به جوانی‌اش قابل توجیه است.
براندائو حدود چهار سال است که به صورت رسمی در تیم‌های حرفه‌ای بازی می‌کند که البته در این چهار فصل ۸ بار تیمش را تغییر داده است و البته آمار گلزنی جالبی ندارد.
این مهاجم سال ۲۰۱۵ برای تیم یپرانگا اراچیم در سری D برزیل ۳ بازی به میدان رفت و جمعاً ۱۱۲ دقیقه در میدان بود که گلی نزد. او در سال ۲۰۱۶ به تیم بوا برزیل پیوست و در لیگ دسته اول استان مینیرو ۳ بازی به میدان رفت و کلاً ۹۴ دقیقه در زمین بود که گلی نزد. براندائو سال ۲۰۱۷ به تیم نووا هومبورگو دیگر تیم گمنام برزیلی پیوست. او با این تیم در سری D برزیل ۶ بازی انجام داد که در ۳۱۶ دقیقه بازی باز هم گلی نزد. او با همین تیم در لیگ دسته اول ایالت گائوچو ۲ بازی انجام داد که طی ۲۸ دقیقه بازی یک گل زد.
براندائو در سال ۲۰۱۸ به تیم ایپورا رفت و در لیگ دسته اول ایالت گویانو ۱۴ بازی انجام داد که طی ۱۱۴۴ دقیقه بازی ۴ گل به ثمر رساند.
اتلتیکو گویانو تیم بعدی او در برزیل بود که این انتقال هم سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد. او با این تیم در سری B برزیل ۱۸ بار به میدان رفت که ۱۳۰۶ دقیقه بازی کرد و ۹ گل به ثمر رساند.
بعد از جابه‌جایی در تیم‌های کوچک برزیلی، براندائو به اروپا رفت و ابتدا در تیم دوم لودوگورتس در لیگ دسته دوم بلغارستان ۶ بار به میدان رفت و ۴۷۲ دقیقه بازی کرد که ۴ گل هم به ثمر رساند. بعد از آن او به تیم اصلی لودوگورتس در لیگ دسته اول بلغارستان رسید که تنها چهار بار روی نیمکت این تیم نشست و بازی انجام نداد.
براندائو در سال ۲۰۱۹ به برزیل برگشت و به تیم گویاس پیوست. او با این تیم در سری A برزیل ۶ بار به میدان رفت و در ۱۳۶ دقیقه بازی گلی به ثمر نرساند اما در لیگ دسته اول ایالت گویانو ۱۴ بار به میدان رفت که در ۵۶۶ دقیقه بازی ۲ گل به ثمر رساند.
این مهاجم برزیلی طی چهار سال و نیم گذشته و در تمام تیم‌هایی که حضور داشته ۷۲ بازی انجام داده که ۴۶ بار بازیکن فیکس بوده و ۲۶ بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. او ۲۲ بار هم در جریان بازی تعویض شده و ۵۴ بار هم نیمکت‌نشین بوده است. براندائو در مجموع ۴۱۷۴ دقیقه برای تیم‌های مختلف بازی کرده که کلاً ۲۰ گل به ثمر رسانده یعنی هر ۷/۲۰۸ دقیقه یک گل. همچنین او در تمام این مدت ۱۰ بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز گرفته است.
براندائو در مجموع در مسابقات جام حذفی برزیل و جام پائولیستا ۷ بازی انجام داده و ۲۳۱ دقیقه در میدان بوده که یک گل به ثمر رسانده است.
او با تیم لودوگورتس در لیگ اروپا هم بازی کرده و طی دو بازی ۷۸ دقیقه در میدان بوده که گلی به ثمر نرسانده است.
براندائو سابقه ملی در هیچ‌یک از تیم‌های ملی برزیل را ندارد ضمن اینکه تنها رقمی که بابت انتقال‌هایش در سایت ترانسفر مارکت موجود است به زمان انتقالش به لودوگورتس برمی‌گردد که با مبلغ ۵/۱ میلیون یورو به این تیم رفته است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *