گوهر خیراندیش:می گم می بوسمتان اما اقدام نمی کنم(ویدئو)

سایت بدون -در بخشی از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر،پس از پخش بخش‌هایی از فیلم ۲۳ نفر، از آزادگان همان گروه ۲۳ نفر که در زمان جنگ اسیر بودند، قدردانی شد.

تعدادی از آزادگان به همراه بازیگران نوجوانی که نقش آنها را در ۲۳ نفره بازی کردند بر روی صحنه حضور پیدا کردند.

این قدردانی با حضور سید عباس صالحی وزیر ارشاد، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره، گوهر خیراندیش، حبیب احمدزاده و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما انجام شد.

در این بخش برخی از آزادگان خودشان حضور نداشتند و فرزندانشان به جای آن‌ها به مراسم آمده بودند که ملا صالح نیز در بین آن‌ها حضور داشت.
گوهر خیراندیش که به همراه منوچهر شاهسواری و حبیب احمدزاده در این بخش برای تقدیر به جایگاه آمد، ضمن اشاره به دردی که در پا داشت یادآور شد: رفت بودم سینما فیلم «قصر شیرین» را تماشا کند، به فیلمی جنگی رسیدم که خواستم از درد پا چُرتی بزنم ولی نتوانستم و فکر می‌کردم شاهد یک فیلم با استانداردهای جهانی هستم.‌

این بازیگر ادامه داد: من مطمئنم این فیلم با جذابیتی که دارد پرفروش می‌شود و در تمام فیلم خودم اشک ریختم. “ملاصالح” عزیز در سه دوران اسارت دیده و شکنجه شده و حالا من سر تعظیم فرود می‌آورم در مقابل ایشان. البته قبل آمدن به من گفتند نکند دوباره مثل یزد بروی و ملاصالح را ببوسی. ولی گفتم خیالتان راحت باشد، من دیگر توجیه شده‌ام. همان سالی توجیه شدم که تحت‌تاثیر زمان پس از فوت جمشید اسماعیل خانی (همسرش) هنگام اهدای جایزه‌ای کارگردان جوانی را بوسیدم و قاضی محترم یزدی با لهجه شیرینشان فرمودند: این چه کاری بود کردی؟ نمی‌شود هرکس را ببوسی بگویی پسرم بود. به همین دلیل من این قهرمان‌ها را از طرف خودم و مادرم از دور می‌بوسم.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *