یادداشت روز/ لیونل مسی مشکلات بارسلونا را پنهان می کند

http://mundoalbiceleste.com/wp-content/uploads/2018/11/IMG_20181128_204003.jpg
سایت بدون -بارسلونا و ارنستو والورده خوش‌شانس هستند که در تیمشان بازیکنی مثل لیونل مسی با توانایی‌های ابر انسانی دارند. آنها بازیکنی دارند که می‌تواند بین پنج نفر شوتی ناباورانه بزند، بازیکنی که هر وقت بخواهد می تواند جریان بازی را تغییر دهد یا پاسی بدهد با دقت یک جراح اما اینها نباید مانع والورده برای دیدن مشکلات تیمش باشد.
درست است که بارسلونا می‌تواند مثل همیشه مالکیت توپ داشته باشد اما این هم صحت دارد که بارسلونا بیش از پیش در زمان نداشتن توپ به زحمت می‌افتد و مارک آندره تر اشتگن بیشتر از آنچه بارسلونا می‌خواهد به داد تیم می‌رسد.
با دقت در حرکات خط میانی بارسلونا در برد چهارشنبه مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون، ایوان راکیتیچ نزدیکتر به سرخیو بوسکتس بازی می‌کرد و فیلیپ کوتینیو چند متر جلوتر از هم‌تیمی‌ کرواتش قرار داشت و این یعنی همه تیم عقب‌تر بازی می‌کرد. در کناره‌ها، خوردی آلبا جلو بازی می‌کند اما در طرف راست هنوز سرخی روبرتو و نلسون سمدو به خوبی نتوانسته‌اند متقاعدکننده بازی کنند.
کاتالان‌ها فصل قبل از نداشتن سیستم چرخشی ضربه خوردند و برای همین والورده تغییرات بیشتری در ترکیب اصلی خود نسبت به فصل قبل ایجاد می‌کند.
در بازی با آیندهوون در حالی که صعود و صدرنشینی تیم قطعی شده بود، والورده تغییرات زیادی ایجاد نکرد و اگرچه عثمان دمبله را بیرون کشید اما راکیتیچ و بوسکتس را در زمین نگه داشت در حالی که منتظر چنین لطفی بودند.
بارسلونا در گروهش در لیگ قهرمانان صدرنشین است و وضعیت خوبی در لالیگا دارد اما شاید کادر فنی این تیم باید بیشتر به فکر رفع مشکلاتی باشد که فصل گذشته گریبانشان را گرفت.
نویسنده:پابلو اخئا/مارکا

 

لطفا با لمس عکس زیر عضو کانال تلگرامی بدون شوید

Image result for telegram

 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *