یک رکورد دیگر برای فیلم «جوکر»

سایت بدون -فیلم «مالفیسنت: معشوقه شیطان» به‌رغم فروش کمتر از انتظار در سینماهای آمریکا در دیگر کشورهای جهان آغازی قدرتمند را در گیشه تجربه کرد.
به گزارش ایسنا، این فیلم که دنباله فیلم سال ۲۰۱۴ و الهام گرفته از شخصیت شرور فیلم «زیبای خفته» است، در اولین هفته اکران خود موفق به کسب فروش ۱۱۷ میلیون دلاری در ۵۶ کشور جهان شد. این فیلم در سینماهای آمریکا عملکرد کمتر از انتظار داشت و در ۲۷۹۰ سالن سینما به فروش ۳۶ میلیون دلاری رسید که تقریبا ۵۰ درصد کمتر از فروش آغازین قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۴ است. بنابراین فروش جهانی این فیلم ماجراجویانه و فانتزی در هفته نخست اکران به ۱۵۳ میلیون دلار رسید. فیلم «جوکر» ساخته تاد فیلیپس همچنان به فروش موفق خود در بازارهای خارجی ادامه می‌دهد و این هفته نیز ۷۷٫۸ میلیون دلار به فروش خود اضافه کرد تا مجموع فروش گیشه بین‌الملل و جهانی خود را به ترتیب به ۴۹۰ و ۷۳۷ میلیون دلار برساند. «جوکر» در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، روسیه،‌آرژانتین و مکزیک، پرفروش‌ترین فیلم ساخته شده بر اساس کمیک‌ بوک‌های «دی‌سی» تاکنون است. این فیلم به زودی و با گذر از فیلم «ددپول» محصول ۲۰۱۶، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان با درجه محدود R (مخاطبان کمتر از ۱۷ سال باید همراه با یک بزرگ تر به تماشای فیلم بنشینند) تبدیل خواهد شد.
فیلم ابرقهرمانی «ددپول» با بازی «رایان رینولدز» با فروش ۷۳۸ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان با درجه سنی R  است و حالا «جوکر» کمتر از یک میلیون دلار تا شکستن این رکورد فاصله دارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *