یک قسمت از ادامه سریال پاییتخت ، ۴ میلیارد و نیم ؛ نوش جان نقی معمولی و خانواده

سایت بدون – در شرایطی که با نزدیک شدن به ایام نوروز، بسیاری از تماشاگران تلویزیون از حال و احوال سریال‌های ویژه عید جویا می شوند، شاید شنیدن خبر تولید یک اپیزود از مجموعه پرطرفدار «پایتخت» خیلی ها را راضی کرده باشد. هر چند بر اساس شنیده های خبرنگار بانی فیلم، مسئولان تلویزیون بودجه ای معادل یک سریال را برای این تله فیلم در نظر گرفته‌اند.
اپیزود ویژه سریال «پایتخت» که این روزها در مرحله پیش تولید است، آلترناتیوی رضایت بخش در یک قسمت از این سری مجموعه محسوب می شود که به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم ساخته خواهد شد. این اپیزود قرار است در شب عید از شبکه یک پخش شود.
طبق شنیده های خبرنگار بانی فیلم اسپانسر این اپیزود اپلیکیشن روبیکاست که با مشارکت تلویزیون، بودجه‌ای چهار و نیم میلیارد تومانی را برای آن تدارک دیده اند که رقم کلانی محسوب می شود.
چهار و نیم میلیارد تومان رقمی‌ست که در حال حاضر برای سریال‌های در حال تولید و مناسبتی اختصاص داده می‌شود. بودجه‌ای هنگفت که نشان از التفات خاص و سخاوتمندانه مدیران تلویزیون به این مجموعه دارد!
سال گذشته «پایتخت ۵» با حمایت مالی ویژه سازمان اوج ساخته شد و روبیکا نیز در تولید آن مشارکت داشت. اپلیکیشنی که به طرز کم‌سابقه و عجیبی در ابتدای چند قسمت از «پایتخت۵»، آیتم نمایشی مخصوص به آن توسط بازیگران اصلی از جمله محسن تنابنده و احمد مهرانفر اجرا می‌شد.
بر اساس اخبار شنیده شده از تله فیلم پایتخت، سازندگان آن برای همکاری در این مدت زمان کوتاه و فشرده تا نوروز تقریباً از تمام بازیگران اصلی سریال دعوت کرده‌اند و فقط چند بازیگر از جمله هومن حاجی عبداللهی به دلیل مشغول بودن در پروژه‌های دیگر امکان حضور در این تله فیلم را نخواهند داشت.

منبع:بانی فیلم

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *