آرنولد: قرص جادویی زیبایی‌اندام وجود ندارد

https://www.driving.co.uk/s3/st-driving-prod/uploads/2014/03/schwarzenegger-monaco-1977.jpg

سایت بدون -آرنولد شوارتزنگر که برای سالیان‌سال قهرمان زیبایی اندام جهان بود و بعدها با تبدیل شدن به یک قهرمان سینمایی به شهرت دوچندانی رسید، در یادداشتی که در وب‌سایت شبکه سی‌ان‌ان منتشر کرده، درباره انگیزه‌اش برای ورزش‌کردن سخن گفته است. آرنولد در این یادداشت از صنایعی که در حوزه زیبایی اندام کار می‌کنند، خواسته تا با مردم صادق باشند. او گفته که برای برخورداری از بدنی ورزیده و زیبا هیچ قرص و پودر جاویی وجود ندارد و ورزشکار باید با صبوری و حوصله به تمرین‌های هوازی بپردازد.
آرنولد در یادداشت خود متذکر شده که برای ماندن روی فرم مناسب تا چه اندازه زحمت کشیده است. او نوشته از زمانی که به‌عنوان یک هنرپیشه قهرمان کارش را در‌ هالیوود آغاز کرده، همواره تلاش کرده است تا همان فرم ورزیده و ثابت را حفظ کند. او همچنین توصیه‌هایی درخصوص رژیم غذایی نیز داشته است. او می‌نویسد: «من نمی‌گویم که از خیر همه آن غذاهای خوشمزه بگذرید، چراکه خودم هم این کار را نمی‌کنم. فقط از شما می‌خواهم فردایتان از امروزتان بهتر باشد. اگر امروز ۵ کیلومتر دویده‌اید، سعی کنید فردا ۵٠٠ متر اضافه‌تر بدوید. اگر دیروز یک وعده سالاد خورده‌اید، سعی کنید فردا دو وعده سالاد بخورید.
آرنولد همچنین تاکید کرده که دانش پیشرفته در دنیای امروز گاهی منجر به راهنمایی‌های غلط می‌شود. او نوشته: «به شما وعده دروغ می‌دهند. قرص جادویی وجود ندارد. اینها نمی‌توانند جایگزین تلاش سخت و روش‌های علمی شوند.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *