آل‌پاچینو با «پدرخوانده» به تلویزیون می‌آید

در مرور پرونده کاری بازیگران این هفته شبکه نمایش فیلم‌هایی از آل‌پاچینو به نمایش درخواهد آمد.

سایت بدون – این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از آل پاچینو، بازیگر چهره و تهیه‌کننده سینما ، که دارای سبک ویژه‌ و به واقع سرشار از استعداد است و به خوبی می‌تواند ایفاگر هر نقشی باشد دربخش صحنه‌گران (مرور آثار) پخش می‌شوند.

آل‌پاچینو در دوران کودکی صدا و بازی شخصیت‌هایی که در فیلم‌ها می‌دید را تقلید می‌کرد تا اینکه سال ۱۹۶۶ در کلاس بازیگری لی استراسبرگ شرکت کرد و مدتی بعد در نقش‌های مکمل به بازی پرداخت و در این مدت موفق به دریافت دو جایزه تونی شد. اولین بار در سال ۱۹۶۹ در فیلم «ناتالی و من» به ایفای نقش پرداخت. سرانجام در سال ۱۹۷۹ و با بازی در فیلم به یادماندنی «پدرخوانده» زندگی‌اش برای همیشه تغییر کرد.

او یکی از بهترین بازیگران عصر حاضر و تمام تاریخ سینما شناخته می‌شود و شخصیت‌ها، بازی‌ها و حضور او در فیلم‌های گزیده‌ای که بازی کرده ماندگار شده است و بازیگران زیادی از هنرنمایی او الهام گرفته و سعی کرده‌اند سبک و روش او در بازیگری را دنبال کنند.

آل پاچینو یک بار برنده جایزه اسکار، ۳بار برنده جایزه گلدن گلوب و ۱ بار برنده جایزه امی شده است.

«پدر خوانده ۱»، «سر پیکو»، «سیمون»، «عدالت برای همه»، «بی‌خوابی»، «افشاگر» و «قتل عادلانه» از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه ۲۵ آبان ماه تا جمعه ۱ آذرماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *