آناهیتا همتی و مونا فرجاد کنار هم روی صحنه می‌روند

تماشاخانه سپند میزبان نمایش «هتلی‌ها» اثر حمیدرضا آذرنگ و «پزشک نازنین» و «نمایش‌های کوتاه چخوف، زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» اثر اشکان خطیبی می‌شود.

سایت بدون -حمیدرضا آذرنگ، نمایش «هتلی‌ها» به نویسندگی ساناز بیان را پس از چهار سال در بهمن دوباره روی صحنه می‌برد.

این نمایش پیش‌ از این، در سال ۹۴ در تماشاخانه ایرانشهر و در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر اجرا شده بود.

«هتلی‌ها» داستان خانواده‌ای در میان جنگ ایران و عراق است که در کنار بحران رابطه با خانواده‌ای جنگ‌زده، خود دچار بحران می‌شود.

حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، مونا فرجاد، سام کبودوند، آیه کیان‌پور، ستایش محمودی و آناهیتا همتی بازیگران نسخه پیشین این نمایش بوده‌اند. به نظر این نمایش با همین ترکیب روی صحنه خواهد رفت.

«هتلی‌ها» در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر، نامزد دریافت جوایز بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین نمایشنامه و بهترین کارگردانی شد که موفق به کسب تقدیر بازیگری زن و جایزه برگزیده‌ بخش نمایشنامه‌نویسی شد.

اشکان خطیبی نیز در بهمن‌ دو نمایش را در تماشاخانه سپند کارگردانی می‌کند.

نمایش «پزشک نازنین» اثر نیل سایمون که پیش از نیز اجراشده بود، این بار با گروه بازیگران جدید و «نمایش‌های کوتاه چخوف، زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» اجراهای جدید خطیبی هستند.

«پزشک نازنین» پیشتر در تماشاخانه دیوار چهارم با حضور گروهی از هنرآموزان نوجوان توسط اشکان خطیبی روی صحنه رفته بود. اشکان خطیبی پیش از این گفته بود دیگر در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت نمی‌کند و قصد دارد وقت خود را صرف تئاتر و آموزش کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *