آنجلینا جولی هم باعث فروش نشد / افتتاحیه یأس آور «مالیفیسنت ۲»

فیلم جدید آنجلینا جولی و دیزنی در گیشه آمریکا افتتاحیه ای ناامید کننده را در آخر هفته تجربه کرد.

سایت بدون -هر چقدر «مالیفیسنت۱» Maleficent ساخته رابرت استرامبرگ در سال ۲۰۱۴ با افتتاحیه ۶۹ میلیون دلاری اش در آمریکا و فروش کلی حدود یک میلیارد دلاری اش در گیشه خوش شانس بود، «مالیفیسنت: معشوقه شیطان» Maleficent: Mistress of Evil یا «مالیفیسنت ۲» به کارگردانی یوآخیم رانینگ استارتی مأیوس کننده داشت. فیلم جدید آنجلینا جولی به عنوان بازسازی انیمیشن «زیبای خفته» Sleeping Beauty، آخر هفته گذشته در آمریکا با ۳۶ میلیون دلار، هرچند صدرنشین بود، اما ناامیدکننده ظاهر شد. فیلمی فانتزی، خانوادگی و ماجراجویانه که در ۲۷۹۰ سالن در آمریکای شمالی روی پرده رفته است. فیلم اما در سطح جهان تاکنون ۱۱۷ میلیون دلار فروخته است.

در شرایطی که این فیلم لایو اکشن گیشه سردی داشته، «جوکر» Joker و «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» Zombieland: Double Tap با خیال راحت به حکمرانی خود ادامه می دهند.

آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، و … از جمله بازیگران «مالیفیسنت ۲» هستند و ماجراهای آن چند سال پس از حوادث فیلم اول رخ می دهد؛ پری شاخدار و ملکه جدید باید برای مبارزه با دشمنان جدید و محافظت از گیاهان و موجودات جادویی و عجیب، باید با یکدیگر متحد شوند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *