آیامی خواهند وریا غفوری را از استقلال حذف کنند؟

سایت بدون – به نظر می‌رسد حاشیه‌هایی که گاه و بیگاه برای وریا غفوری ایجاد می‌شود کاملاً برنامه‌ریزی شده است و برخی جریان‌ها در صدد تخریب کاپیتان آبی‌ها هستند. اگر خبرهای مربوط به وریا را در ماه‌های اخیر جست‌وجو کنید به تناوب درباره اختلاف‌های او با برخی بازیکنان استقلال مطالبی می‌بینید. حتی در برهه‌ای از اختلاف وریا با فرهاد مجیدی می‌گفتند.
این ماجرا در روزهای آغازین ورود وریا به استقلال نیزوجود داشت و آن زمان که کاپیتان امروز استقلال تازه به جمع آبی‌پوشان ملحق شده بود، گفته می‌شد روابط حسنه‌ای با علیرضا منصوریان ندارد درحالی که اسباب حضور وریا در استقلال اساساً علی منصور بود و دلیلی نداشت که میان این دو نفر اختلاف‌های ریشه‌ای ایجاد شود. در یک هفته اخیر اما حواشی پیرامون وریا غفوری با انتشار اخباری مبنی بر اختلاف او با دانشگر و سپس علی کریمی به اوج رسیده است که همین ماجرا باعث انتشار واکنشی از سوی آقای کاپیتان شد. وریا در نقد این خبرهای دروغ چنین جملاتی را به زبان آورده است: «واقعاً بعد از شنیدن این خبر دروغ تعجب کردم. علی کریمی به دلیل درگذشت دختر خاله‌اش، روحیه مناسبی برای تمرین نداشت و با هماهنگی آقا فرهاد در تمرین تاکتیکی شرکت نکرد. من هم مچ پایم درد داشت و چون می‌خواهم به تیم در مقابل سپاهان کمک کنم، با صلاحدید کادرفنی در بخش تاکتیکی شرکت نکردم ولی بعد از آن من و کریمی با قدرت در تمرین بودیم و خود را برای مصاف با سپاهان آماده کردیم. نشر این اخبار کذب از سوی حاشیه‌سازان و بازنشر آن از سوی دیگر حاشیه‌سازان، بدون شک با اهدافی دیگر انجام می‌شود. مجموعه تیم استقلال امروز همدل است و می‌خواهد در بازی‌های باقی مانده دل هواداران را شاد کند و تمام تمرکز ما روی این بازی‌ها است.»
 واکنش وریا غفوری شاید به طور مقطعی به حاشیه‌سازی‌ها پایان دهد اما باور اینکه جریان تخریب به کلی قطع شود، لااقل به واسطه آن اخباری که از اطراف باشگاه استقلال می‌شنویم ناممکن است. برخی جریان‌ها از ریشه دواندن وریا غفوری در استقلال حس خوبی ندارند و تلاش می‌کنند به انحای گوناگون برای این بازیکن حاشیه درست کنند تا شاید عمر این بازیکن در استقلال کوتاه‌تر شود. پیش‌تر نیز درباره برخی بازیکنان قدیمی استقلال نیز همین دست اتفاقات رخ می‌داد و جریانی که همواره به دنبال منافع خود است تلاش می‌کرد ریشه بازیکنان بزرگ را در استقلال بخشکاند.
شاید یکی از دلایلی که در سال‌های اخیر کامیابی و کسب موفقیت را از استقلال گرفته وجود همین افراد و همین جریان‌های مخالف است که با ایجاد دودستگی‌های اینچنینی و ساختن خبرهای دروغین سعی در شکاف ایجاد کردن میان بازیکنان و مربیان استقلال دارند که در این مواقع یک مدیریت مقتدر و قوی است که استقلال را از بحران‌سازی‌های این سبکی نجات می‌دهد. آنچه مسلم است آنها که دوست دارند استقلال اوضاع بهتری را در سال‌های آتی تجربه کند، نباید اجازه دهند که ایجاد این اختلاف‌ها دوباره سازمان تیمی را از هم پاشیده و بازیکنانی که می‌توانند در این تیم نقش کلیدی ایفا کنند، جدا شوند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *