آیا اسکوچیچ شماره یک استقلال را دعوت می‌کند؟/ حسین حسینی با ۱۴ کلین‌شیت 

سایت بدون – سیدحسین حسینی که انگیزه‌های زیادی برای تصاحب دستکش طلایی لیگ بیست و یکم دارد، با کلین‌شیت چهاردهم خود بدون رقیب به کار خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد. بی‌شک یکی از دلایل موفقیت استقلال در لیگ بیست و یکم، علاوه بر هماهنگی و عملکرد خوب در خط دفاعی، ری‌اکشن‌های شماره یک بوده است.
این تیم که بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد، به پاس عملکرد خوب سنگربان‌هایش توانسته کلین‌شیت‌های پرتعدادی را در لیگ به ثبت برساند و در صدر بهترین تیم‌‌های دفاعی لیگ قرار بگیرد.
سیدحسین حسینی که یکی از بهترین فصول ورزشی خود را سپری می‌کند، در دیدارهای گذشته با سیوهای نجاتبخش، مانع باز شدن دروازه تیمش شده است؛ او با ثبت ۱۴ کلین‌شیت در این فصل، بهترین عملکرد را در میان دروازه‌بان‌های لیگ برتر داشته است.
دروازه‌بان ۲۹ ساله آبی‌پوشان در ۱۹ دیدار این فصل که به میدان رفته، در ۵ دیدار دروازه‌اش باز شده است که این آماری حیرت‌انگیز حتی در مقیاس جهانی است.
حسینی امیدوار است با ادامه دادن این روند ایده‌ال، جزو چهار دروازه‌بان تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد. آرزویی که روشن نیست به واقعیت تبدیل شود یا خیر، چرا که تصمیم‌های اسکوچیچ در دعوت از دروازه‌بان‌ها نشان می‌دهد او علاقه آن‌چنانی به شماره یک استقلال ندارد.
روزی که استقلال رشید مظاهری را خرید خیلی‌ها پیش‌بینی کردند عمر گلری حسینی در استقلال تمام شده و باید به فکر تیم جدیدی باشد؛ اما حسینی با تمام دل‌نگرانی‌ها ماند و با وجود هفته‌ها نیمکت‌نشینی صدایش در نیامد تا اینکه ورق برگشت و او توانست مظاهری را نیمکت‌نشین کند و دیگر رشید رنگ ترکیب اصلی را ندید.
حسینی صبورانه مظاهری را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و توانست خودش نفر اول تیم استقلال شود و به سمت قهرمانی در لیگ جاری حرکت کند.
البته می‌توان تصور کرد غیر از سودای قهرمانی که در سر استقلالی‌ها است و این فصل بدون باخت بیست و دو بازی خود را پشت سر گذاشته‌اند، بازیکنانی نظیر حسینی به جام جهانی قطر فکر می‌کنند و انگیزه‌های ملی هم دارند.
هر چند که حضور سه گلر لژیونر در لیست تیم ملی کار را برای سید حسین حسینی سخت کرده است. شاید این مسأله برای شماره یک استقلال یک بدشانسی مقطعی باشد که تیم ملی ایران سه گلر لژیونر در اختیار دارد و همین نکته باعث شده که بهترین دروازه‌بان لیگ از دید اسکوچیچ دور بماند!
شاید اگر شرایط گلرهای تیم ملی به این شکل نبود، سرمربی تیم ملی براحتی حسینی را به گردونه رقابت بازیکنان تیم ملی دعوت می‌کرد، اما وضعیت به گونه‌ای شده که اگر برای انتخاب نکردن حسینی چالش‌هایی برای این مربی ایجاد شود، او بتواند بواسطه لژیونر بودن دیگر گزینه‌ها به سادگی از کنار این ماجرا بگذرد.
با وجود این اما حسینی باز هم با امید به کار خود ادامه می‌دهد و می‌داند همیشه راهی هست تا به آنچه برایش تلاش می‌کنی برسی. باید توجه داشت که محمدرضا اخباری نیز شرایط خوبی در تیمش تراکتور ندارد و این می‌تواند نشانه‌ای برای دعوت احتمالی از مرد اول استقلال در این فصل باشد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *