آیا بادام زمینی به لاغرشدن شما کمک می کند؟/میان وعده هوشمند

سایت بدون – این فقط مشکل شما نیست ، خیلی ها این مشکل را دارند، در دوران کرونا فعالیت ها کمتر شده و در محیط بسته و قرنطینه خورد و خوراک ها بیشتر اما در فاصله دو ماهی تا عید مانده بهتر است کمی به فکر سلامتی خود باشید

لااقل در تغذیه خود تجدید نظر کنید و غذاهای خاصی را در دستور کار قرار دهید یکی از چیزهایی که باید به آن بیشتر به آن فکر کنید ، بادام زمینی است؛ چرا در این مطلب می خوانید.

بادام زمینی چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

۱٫ مواد مغذی موجود در بادام زمینی به مهار گرسنگی کمک می کند. بادام زمینی قبلاً به دلیل محتوای چرب؛ خیلی مورد توجه نبود. (یک اونس بادام زمینی حاوی ۱۴ گرم چربی است) ، اما اکنون می دانیم که خوردن چربی لزوماً منجر به افزایش وزن نمی شود.

این نوع چربی است که مهم است – و از آنجا که اکثر چربی های موجود در بادام زمینی از انواع سالم و غیراشباع هستند چند تا دانه بادام زمینی ضرری ندارد.

در حقیقت ، چربی های موجود در بادام زمینی به ویژه با ایجاد احساس سیری می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند. علاوه بر این فیبر و پروتئین موجود در این مغزهای سالم می توانند به شما کمک کنند تا مدت بیشتری سیر شوید ، که می تواند به این معنی باشد که کالری کمتری از غذاهای دیگر دریافت می کنید.

در یک مطالعه ، زنانی که میان وعده می خورند ، شیرینی کمتری نسبت به آنهایی که مصرف نکردند ، مصرف می کنند

۲٫ بادام زمینی ممکن است به شما در سوزاندن کالری بیشتر حتی در زمان استراحت کمک کند. وقتی بدن ما فعال نیست ، باز می تواند انرژی یا کالری بسوزاند – به عنوان انرژی استراحت (REE) شناخته می شود

ک واقعیت جالب در مورد بادام زمینی این است که : خوردن آن ممکن است به معنای واقعی کلمه باعث افزایش سوزاندن انرژی استراحت شود REE شود! در یک مطالعه ، کسانی که به جای سایر منابع چربی به مدت هشت هفته بادام زمینی مصرف کردند ، افزایش ۱۱ درصدی انرژی استراحت را تجربه کردند.

چگونه بادام زمینی را در رژیم خود بگنجانید؟

اگر می خواهیدوزن کم کنید؛ نشستن جلوی تلویزیون با یک شیشه کره بادام زمینی ترد و یک قاشق بهترین کار ممکن نیست

بادام زمینی می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد ، اما مانند هر ماده غذایی دیگر ، شما باید اندازه آن را بخورید.

یکی از راه های خوردن بادام زمینی توسط بسیاری از افراد ترکیب آنها با یک کربوهیدرات سالم است. به عنوان مثال ، ممکن است یک مشت بادام زمینی را به همراه یک سیب تازه برای یک میان وعده متعادل و سالم بخورید

یا مقداری کره بادام زمینی را روی یک تکه نان غلات کامل آغشته کنید.

کربوهیدرات ها انرژی بدن را تأمین می کنند ، در حالی که چربی و پروتئین موجود در بادام زمینی می تواند هضم را کند کرده و به شما کمک کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید.

چند روش هوشمندانه دیگر برای خوردن بادام زمینی عبارت است :

از یک پیمانه کره بادام زمینی به عنوان منبع پروتئینی در اسموتی ها استفاده کنید. بادام زمینی را با کشمش ترکیب کنید

از کره بادام زمینی خامه ای به عنوان پایه سس ماکارونی که با نودل های سبوس دار سرو می شود ، لذت ببرید.

بادام زمینی خرد شده را به یک سالاد اضافه کنید تا یک ترد کننده جذاب باشد

منبع:MSN

در همین زمینه بخوانید

مصرف گردو و بادام موجب افزایش طول عمر می شود

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *