آیا بالاخره سرنوشت «ددپول ۳» روشن می شود?!

پس از خریده شدن کمپانی فاکس قرن بیستم توسط دیزنی و تصاحب هرچه را که این شرکت در کارنامه خود داشت، سوالات بسیاری درباره سرنوشت پروژه های مهم فاکس و دنباله سازی هایی مثل «ددپول ۳» Deadpool 3 مطرح شده اند. اینکه آیا باید شاهد حضور این دست محصولات در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشیم و یا اینکه رده بندی سنی آنها چطور تعیین خواهد شد؟

سایت بدون -در شرایطی که حضور رایان رینولدز در قسمت سوم «ددپول» قطعی شده، حالا نویسندگان فیلم‌، ریت ریس و پاول ورنیک، در مصاحبه‌هایشان درباره آن توضیحاتی داده‌اند. به گفته آندو  دیزنی مشکلی با تعیین رده‌بندی R ویژه گروه سنی بزرگسالان برای «ددپول ۳» ندارد؛ حال آنکه برای مارول استودیو حفظ رتبه بندی سنی PG-13 همواره مهم بوده است. اهمیت این موضوع هم زمانی بیشتر می شود که بدانیم تصمیم کوین فایگی تهیه‌کننده اصلی تمامی فیلم‌های دنیای سینمای مارول درباره سرنوشت «ددپول ۳» و زمان ساخت آن سرنوشت ساز خواهد بود. مسئولی که سرش این روزها خیلی شلوغ است.

البته ریت ریس و پاول ورنیک اعلام کرده اند: مارول قول داده می‌توان دنیای ددپول را با درجه سنی R وسیع تر کنند. ضمن اینکه هنوز فیلمنامه فیلم هم تکمیل نشده و نویسندگان بر اساس مسئله رده بندی سنی، سناریو را تکمیل خواهند کرد.

تاریخ اکران اکشن کمدی و علمی تخیلی«ددپول ۳» و کارگردان آن هنوز مشخص نشده است. «ددپول ۳» که با بودجه ای ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته و سال ۲۰۱۸ اکران شد، در مجموع یک میلیارد و صد میلیون دلار فروخت.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *