آیا دربی در سینماها پخش می شود؟

https://static2.jamaran.ir/servev2/VDl0qd2Y5BqC/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C.jpg

سایت بدون -سخنگوی کارگروه اکران درباره احتمال پخش مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در سالن‌های سینما توضیح داد. به گزارش ایلنا، هشتاد و هشتمین مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال که به دربی معروف است، روز پنجشنبه (۵ مهر) برگزار می‌شود و احتمال پخش آن در سالن‌های سینما وجود دارد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) درباره انتشار برخی اخبار پیرامون پخش مسابقه استقلال و پرسپولیس در سینماها گفت: هیچ درخواستی از سوی سینماداران برای پخش این مسابقه در سالنهای سینما واصل نشده و تصمیمی درباره آن گرفته نشده است.

او ادامه داد: طبیعی است اگر سالنهای سینما درخواستی در این زمینه داشته باشند آن را باید به کارگروه اکران ارائه کنند و ما در جلسه امروز (۲ مهر) آن درخواست را بررسی و درباره آن تصمیمگیری میکنیم. فرجی همچنین درباره اکران فیلمهای کمدی در ماه محرم گفت: براساس آییننامه کارگروه اکران، نمایش فیلمهای کمدی در ایام عزاداری ممنوع است و برهمین اساس اکران و نمایش فیلمهای کمدی را از ابتدای محرم ممنوع کردیم.

او ادامه داد: با توجه به پایان دهه اول محرم فیلمهای کمدی میتوانند از روز چهارشنبه (۴ مهر) در سینماهای سراسر کشور اکران شوند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *