آیا رئال مادرید امباپه یا هالند را می خرد؟/ فعلا صبر کنید

سایت بدون – بحران مالی که ویروس کرونا به جان فوتبال و باشگاه‌های اروپایی انداخت، دست خیلی از آنها را برای انجام خریدهای گرانقیمت در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال بسته است. رئال مادرید هم با وجود قدرت اقتصادی‌اش از این قاعده مستثنی نیست. از یک سو این بحران مالی و از سوی دیگر موفقیتی که با فتح لالیگا حاصل شد و پتانسیل بازیکنان رئال مادرید را برای تکرار موفقیت‌های بعدی نشان داد، سبب شده که مدیران باشگاه حداقل فعلاً برای پرداخت هزینه‌های هنگفت جهت خرید بازیکنان جدید بی‌میل باشند. از این رو در پنجره نقل و انتقالات، باشگاه بیشتر روی فروش بازیکنان مازاد تمرکز خواهد داشت تا جذب بازیکنان جدید. البته در همین حال باید انتظار بازگشت تعدادی از بازیکنان قرضی رئال از تیم‌های دیگر را هم داشت. به عنوان مثال آندری لونین دروازه‌بان اوکراینی که به صورت قرضی برای تیم رئال اویه‌دو بازی می‌کند، بازخواهد گشت تا نقش ذخیره تیبو کورتو را ایفا کند. به این ترتیب با شرایط فعلی برنامه‌های باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره‌های جدید به سال ۲۰۲۱ و بعد از آن موکول خواهد شد و این باشگاه از همین حالا گزینه‌هایی را مدنظر دارد.

امباپه در سال ۲۰۲۱
اولین و اصلی‌ترین هدف رئال مادرید، کیلیان امباپه است که مسئولان باشگاه به او به چشم یک ستون برای آینده تیم نگاه می‌کنند. فعلاً با توجه به هزینه‌هایی که نوسازی و تغییر چهره ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روی دست باشگاه گذاشته است، امکان پرداخت هزینه‌های هنگفت برای خرید مهاجم جوان پاری‌سن‌ژرمن وجود ندارد اما برنامه باشگاه این است که با پایان پروژه بازسازی برنابئو در سال ۲۰۲۲، امباپه را هم در ترکیبش داشته باشد. از این رو انتظار می‌رود که این باشگاه تابستان سال آینده برای خرید امباپه دست به کار شود چرا که او آن زمان تنها یک سال دیگر با تیم فرانسوی قرارداد خواهد داشت و خریدش با رقمی منطقی امکانپذیر خواهد بود. چیزی که رئال مادرید را به محقق شدن این هدف امیدوار کرده، متوقف بودن مذاکرات امباپه ۲۱ ساله با PSG‌ با وجود سه تلاش باشگاه برای تمدید قرارداد او با پیشنهاد‌های متفاوت بوده است.

کاما وینگا سال ۲۰۲۱
ادواردو کاما وینگا هافبک تیم فوتبال رن فرانسه، در صدر لیست گزینه‌های مورد نظر رئال مادرید برای تقویت خط میانی‌اش است. این بازیکن ۱۷ سال بدون شک یکی از مهم‌ترین پدیده‌های این فصل لوشامپیونا بوده است. با این حال مدیران باشگاه رن روی او قیمت بالایی گذاشته‌اند و برای فروش او ۸۰ میلیون یورو می‌خواهند، رقمی که انتقالش به مادرید در تابستان امسال را غیرمحتمل می‌کند. از این رو او هم مانند امباپه باید سال آینده منتظر تلاش کهکشانی‌ها برای خریدش باشد. اما در این میان خطر از دست دادن کاما وینگا رئال مادرید را تهدید می‌کند چون این بازیکن شک دارد، منتظر ماندن برای رئال مادرید تا سال آینده تصمیم درستی خواهد بود یا نه به خصوص که در حال حاضر از تیم‌های بزرگ دیگری مانند پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ پیشنهاد دارد. قرارداد کاما وینگا با رن تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و اگر او تصمیم به تمدید بگیرد، بعید خواهد بود که رئال مادرید سال دیگر در چنین مقطعی از فصل بتواند او را با تخفیف گرفتن از رن بخرد.

هالند سال ۲۰۲۲
ارلینگ هالند، در همان نیم فصل حضورش در بوروسیا دورتموند توانست توانایی‌ها و استعدادش را به همه نشان دهد. او ماه ژانویه در غفلت دیگر تیم‌های بزرگ اروپایی با قراردادی تنها به ارزش ۲۰ میلیون یورو که در بازار فعلی نقل و انتقالات اروپا پول خرد محسوب می‌شود، از سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوست و با این تیم آلمانی قراردادی بدون بند فسخ بسته است. با این حال گفته می‌شود که ارائه یک پیشنهاد ۷۵ میلیون یورویی می‌تواند دورتموند را به فروش ستاره ۲۰ ساله‌اش ترغیب کند. طبق توافقی که مینو رایولا مدیربرنامه‌های هالند با دورتموند داشته، قرار شده که او تا پایان فصل آینده به پیشنهاداتی که برای این بازیکن دارد گوش نکند. بنابراین رئال مادرید باید تا سال ۲۰۲۲ برای خرید این مهاجم نروژی صبر کند.

بادیاشیله سال ۲۰۲۰؟
در میان همه بازیکنان مد نظر رئال مادرید برای خرید، بنوا بادیاشیله از تیم موناکو تنها کسی است که امکان دارد همین تابستان به کهکشانی‌ها ملحق شود. موناکو روی این مدافع میانی ۱۹ ساله ۳۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است. خرید او که مشتریان دیگری مانند والنسیا را دارد به زیدان سرمربی کهکشانی‌ها توصیه شده است. با توجه به ۴۰میلیون یورویی که رئال مادرید از خرید اشرف حکیمی به دست آورده است، امکان دارد که این باشگاه برای خرید یک مدافع جدید اقدام کند. هر چند تصور نمی‌شود که این بازیکن جزو اولویت‌های زیدان برای تقویت خط دفاعی‌اش باشد.
منبع:AS

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *