آیا سردار آزمون راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد؟

یک رسانه انگلیسی از فرصت رئیس ایرانی باشگاه اورتون برای جذب مهاجم ایرانی زنیت خبر داد.

سایت بدون – سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سن پتزبورگ این روزها در راس اخبار نقل و انتقالات قرار دارد و بنا به گزارش رسانه های اروپا مشتریان زیادی پیدا کرده است.

یکی از این مشتریان باشگاه اورتون انگلیس با ریاست فردی ایرانی به نام فرهاد مشیری است. در همین راستا سایت «hitc» انگلیس درباره احتمال حضور آزمون در گودیسون پارک بوسیله این مسئول ایرانی پرداخت و نوشت: نام مهاجمان زیادی برای انتقال به اورتون این روزها مطرح می شود اما سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در راس این نام ها قرار دارد.

پیش از برخی از رسانه های ایتالیا مدعی شدند که اورتون برای جذب آزمون، مهاجم تمام کننده زنیت فرصتی دارد. این مهاجم در این فصل به همراه تیم روسی در ۲۹ بازی ۱۴ گل زده و ۷ پاس گل داده و به خاطر این آمار خوب گزینه جذابی برای اورتون است.

فرهاد مشیری، رئیس ایرانی باشگاه اورتون یکی از اشخاصی است که به دنبال جذب آزمون است و علاقه زیادی به این بازیکن هموطنش دارد. در سال ۲۰۱۸ قربان بردیف، سرمربی روبین کازان اعلام کرد فرهاد مشیری در آن زمان تلاش کرد که برای جذب آزمون مذاکره داشته باشد ولی در نهایت موفق نشد.

آزمون، پسر طلایی فوتبال ایران است به همین خاطر عجیب نیست که مشیری بخواهد او را به گودیسون پارک بیاورد. جذب یک مهاجم خوب در این زمان منطقی است. مشیری با توجه ایرانی بودنش برخی از فرصت های تجاری را با جذب آزمون برای خودش متصور است. او بعد از سال ها اکنون فرصتی پیدا کرده تا سردا را جذب کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *