آیا محمود خردبین مالک یکی از پولدارترین استارت آپ های ایران است؟

سایت بدون – محمود خوردبین که همیشه او را به‌عنوان یک پرسپولیسی متعصب و البته یکی از باسابقه‌ترین افراد در تیم سرخپوش پایتخت می‌شناسیم، حالا نامش به‌عنوان یکی از پردرآمدترین افراد در‌ سال ٩٨ مطرح شده؛ اتفاقی که البته خودش آن را قبول نمی‌کند. داماد لبنانی سرپرست سابق پرسپولیس سهم بزرگی از شرکت خود را به نام خوردبین زده و همین برایش حاشیه‌هایی را ایجاد کرده است. البته خوردبین هم شدیدا به این ماجرا واکنش نشان داده و از احتمال فروپاشی این شرکت صحبت به میان آورده است!
خوردبین، مالک سومین شرکت پولدار ایران!
در فضای مجازی گزارش‌هایی از درآمد اپراتور همراه اول از محل ارزش افزوده منتشر شده و مبالغ چشمگیری در این گزارش‌ها به ثبت رسیده است. نکته جالب وجود شرکتی به نام تله پرومو به‌عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به همراه اول است که مالکیت آن در اختیار محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس و داماد لبنانی‌اش است تله پرومو به عنوان یکی از بزرگترین استارت‌آپ‌های زیرمجموعه همراه اول سال‌هاست که به ارایه جدیدترین سرویس‌های خدمات ارزش افزوده تلفن‌همراه می‌پردازد. این شرکت به ارایه خدمات و همکاری با شرکت‌های تأمین‌کننده محتوا می‌پردازد و در سال‌های اخیر هم به خاطر همکاری با همراه اول نامش بر سر زبان‌ها افتاده است.
طبق این گزارش‌ها که البته اعداد و ارقام آن غیررسمی و تایید نشده است، این شرکت در ۴ ماه ابتدایی ‌سال٩٨ توانسته ۴۴,٨٧٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان از همین درآمدهای ارزش افزوده اپراتور همراه به جیب بزند؛ اتفاقی که این شرکت را در رده سوم پردرآمدترین‌ها از این نظر قرار داده است. درآمد حدود ۴۵ میلیاردی در ۴ ماه چیزی نیست که بتوان از آن به راحتی گذاشت. از آنجایی هم که محمود خوردبین یک چهره شناخته‌شده در میان مردم و علاقه‌مندان به فوتبال به حساب می‌آید، حاشیه‌ها بیشتر شد و هجمه‌هایی هم علیه او شکل گرفت. خوردبین که چند سالی است از فوتبال فاصله گرفته و دیگر در پرسپولیس هم پستی ندارد، حالا این ماجرا باعث شده تا نامش در فضای مجازی سر زبان‌ها بیفتد و برخی از درآمد هنگفت او و دامادش صحبت کنند.
خوردبین: پول نداریم
شرکت درحال فروپاشی است!
برای شفاف‌تر شدن ماجرا با محمود خوردبین تماس گرفتیم تا از زبان خودش بشنویم که موضوع دقیقا چیست. پیشکسوت پرسپولیس که درحال سوار شدن به هواپیما بود، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره مالکیتش بر شرکت تله پرومو به «شهروند» می‌گوید: «این شرکت مال داماد من است و به خاطر این‌که در ایران فعالیت می‌کند، باید مالک عمده سهام آن یک ایرانی باشد. به همین خاطر ۵١‌درصد از سهام به نام من خورده، اما باور کنید من خیلی در جریان فعالیت‌های این شرکت نیستم. من سرم به کار خودم است و فقط به خاطر این‌که برای دامادم مشکلی ایجاد نشود، قبول کردم سهام شرکت به نام من باشد.» وی در واکنش به این‌که طبق آمار اعلام شده این شرکت با حدود ۴۵‌میلیارد تومان درآمد در ۴ ماه ابتدایی‌ سال ٩٨ یکی از ٣شرکت پردرآمد ایران به حساب می‌آید، عنوان می‌کند: «دروغ است! چه کسی این آمار را اعلام کرده؟ آن‌طور که من می‌دانم وضع شرکت اصلا خوب نیست و حتی درحال فروپاشی است. چطور می‌گویند این‌قدر درآمد داشته که ما خبر نداریم؟ باید برای ادعاهای خود سند و مدرک داشته باشند. در ضمن همان‌طور که گفتم من فقط به خاطر دامادم در این شرکت سهامدار شدم و از جزییات باخبر نیستم. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، شما هم مرا وارد حاشیه نکنید!» محمود خوردبین در پایان هم به شایعاتی که در چند‌ سال اخیر پیرامون درآمد هنگفت این شرکت در همکاری با یکی از اپراتورهای همراه مطرح شده و حتی برخی از نقش او در این ماجرا صحبت به میان آوردند، واکنش نشان داده و می‌گوید: «آدم‌های ضعیف و مریض این حرف‌ها را مطرح می‌کنند و می‌نویسند. همان‌طور که گفتم وضع شرکت اصلا خوب نیست و ممکن است به‌زودی تعطیل شود!»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *