اا راز برای این که انگلیسی را مثل بلبل حرف بزنید

سایت بدون – یادگیری زبان انگلیسی آسان نیست ، لغاتی که در چند معنای مختلف به کار می رود با تلفظ های متفاوت در موقعیت های مختلف ، لغاتی که به یک شکل تلفظ می شود اما شکل نوشتن آن ها فرق می کند و در زمینه های مختلف به کار گرفته می شود

.خیلی از انگلیسی زبان ها هم نمی توانند انگلیسی را کامل صحبت کنند و اکثر کسانی که آموزش انگلیسی حرف می زنند به این سطح نمی رسند ؛در این مطلب ۱۱ راز به شما آموزش می دهیم که با آن ها بتوانند انگلیسی را مثل بلبل حرف بزنید

۱۱٫ تمرکز بر خواندن

نبه جای خواندن کتاب های درسی، روی خواندن رمان تمرکز کنید. اگر از مطالبی که می خوانید لذت ببرید، احتمال بیشتری برای ادامه دادن وجود دارد. با کتابهای کودکان شروع کنید و به قطعات پیچیده تر کار کنید.

یک نقطه شروع عالی برای ادبیات بزرگسال، یافتن یک کپی از کتاب مورد علاقه تان به زبان انگلیسی است، چون شما می دانید که داستان کتاب چیست و می توانید از این درک کلی، برای فهمیدن کلمات و عباراتی که در حال خواندن هستید، استفاده کنید .

۱۰- تمرین روزانه

اگر فاصله بین ساعاتی که زبان انگلیسی می خوانید بیش از حد زیاد باشد به این معنی است که بیشتر احتمال دارد که برخی از آنچه که قبلا آموخته اید را فراموش کرده و باید وقت خود را صرف یادگیری مطالب گذشته کنید.

تمرین در هر روز، حتی اگر فقط پنج یا ده دقیقه طول بکشد ،باعث می شود همه چیز را در ذهن خود نگه دارید. این امر نیاز به مرور درس ها دارد که باعث می شود فرایند یادگیری بسیار سریعتر شود.

۹- . از یک برنامه(app) استفاده کنید

استفاده از یک برنامه می تواند به شما کمک کند تا روی مطالعه و یادگیری خود متمرکز شده و به سمت پیشرفت حرکت کنید، آن طوری که تنهایی نمی توانید .

شما می توانید برنامه های رایگان کمک به زبان دریافت کنید که به شما کمک خواهند کرد که به سرعت زبان انگلیسی سریع را فرا بگیرید یک برنامه مانند Duolingo، که یک برنامه رایگان است که وبا استفاده از یکبازی به شما برای یادگیری هفت کلمه جدید در هر جلسه کمک می کند.

۸-گوش دادن به زبان انگلیسی

سعی کنید به یک کتاب صوتی یا پادکست که به آن علاقه دارید، گوش کنید و درباره معنی کلماتی که می شنوید فکر کنید. اما همچنین از این زمان برای یادگیری در مورد چگونگی صدا و تلفظ کلمات و همچنین استفاده برای یاد گیری این که آن ها چگونه در کنار هم تشکیل جمله می دهند را فراموش نکنید

۷٫ تماشای ویدئو ها،برنامه های تلویزیونی و فیلم ها به زبان انگلیسی

با تماشای نمایش های تلویزیون و فیلم ها به زبان انگلیسی با زیرنویس هایی که به زبان مادری خود تنظیم شده اند، شروع کنید.

گفتگو ها را دنبال کنید و سعی کنید کلمات کلیدی را انتخاب کنید. چند بار این کار را انجام دهید و سپس بدون زیرنویس تماشا کنید و ببینید آیا میتوانید متن را بفهمید؟

۶٫ در دوره آنلاین شرکت کنید

یک دوره ی آنلاین مانند دوره ی Fluency یا Rosetta Stone می تواند به شما کمک کند تا روی یادگیری تمرکز کنید زیرا به شما مجالی برای نشان دادن تمرکز بر یادگیری می دهد. یادگیری در کنار افراد دیگر مسئولیت پذیری شما را حفظ می کند، و کمی رقابت سالم با دیگر زبان آموزان نیز می تواند فرایند یادگیری را سرگرم کننده تر کند.

۵- با کسانی که انگلیسی زبان مادری شان است صحبت کنید

در صورت امکان، سعی کنید از انگلیس دیدن کنید یا به جایی بروید که انگلیسی زبان اول آن است. با مردم محلی صحبت کنید و از آنها یاد بگیرید.

ممکن است در ابتدا خجالت بکشید چون نمی توانید منظور طرف مقابل را درک کنید یا خوب صحبت کنید اما ارزشش را داردزیرا شما دارید به شکل عملی این کار را یاد می گیرید


۴٫ انگلیسی را وارد زندگی روزانه خود کنید

شما بخشی از روز خود را به زبان انگلیسی اختصاص دهید . هر زمان که می توانید انگلیسی صحبت کنید، به زبان انگلیسی صحبت کنید، به موسیقی انگلیسی گوش دهید و رسانه های انگلیسی بخوانید.

این تقویت ثابت مهارت های انگلیسی ،خود را در اولویت های ذهنیتان حفظ می کند و به شما کمک می کند بدون اینکه متوجه شوید انگلیسی شما را تقویت می کند

۳-لازم نیست که در گرامر کامل باشد
گرامر عالی است اگر شما قصد دارید در یک زبان خوب بنویسید مهم برای صحبت کردن به صورت روان، آنقدر ها هم گرامر مهم نیست. فقط اصول اولیه ساختار جمله را بیاموزید و این همه چیزی است که شما نیاز دارید.

به خاطر داشته باشید که شما قصد دارید زبان را به صورت روان صحبت کنید، آن را به حساب روان نوشتن نگذارید. تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد و نیازی به یادگیری یک مجموعه کامل از “قوانین” پیچیده نیست.


۲٫ بازی کلمه انگلیسی بازی کنید

شما می توانید بازی هایی مانند Scrabble یا پازل جدول کلمات متقاطع را انجام دهید و هر چیزی که باعث می شود در مورد کلمات انگلیسی و معانی آنها فکر کنید

اگر دوستانتان اشتیاق شما را برای زبان انگلیسی درک کنند و نمیخواهند با شما بازی کنند، روشهای متعددی برای بازی آنلاین در برابر حریف واقعی یا کامپیوتر وجود دارد.

بازی های سرگرم کننده به یادگیری کمک می کنند، و اگر از یادگیری لذت ببرید، احتمال بیشتری دارید که به هدف خود برسید و سریع صحبت کنید.

۱٫ به زبان انگلیسی صحبت کنید

پیوستن به یک وب سایت سبک انجمن مانند Quora. وقتی بخواهید موضوعات موجود را بخوانید و وقتی شروع به احساس اعتماد به نفس کنید، با پاسخ دادن به سوالات دیگران و یا درخواست از خود، به بحث بپیوندید.خیلی به شما کمک می کند

موضوعاتی را که علاقه مند هستید را انتخاب کنید تا سوالات و پاسخ های شما معتبر باشند.

منبع:جاب ترادیشن

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *