اجرایی ازسالار عقیلی و فرزنه کابلی که روزنامه کیهان را به واکنش واداشت(ویدئو)

سایت بدون -جرای حرکات موزون توسط فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی با انتقاد شدید کیهان مواجه شد. نویسنده کیهان این حرکات کابلی را «رفتاری سخیف» خواند و تأکید کرد که عقیلی باید از انجام این حرکات جلوگیری می کرد. هر چند به نظر می رسد ابراز ارادت عقیلی به فاطمه معتمدآریا از حاضران در این کنسرت نیز در موضعگیری اخیر کیهان بی تأثیر نبوده است!

کیهان نوشت: یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر [فرزانه کابلی]که سالهاست به انزوا رانده شده، در حین برگزاری کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد!

نکته تاسف‌آور اینکه خواننده یاد شده، گویا از پیش از قصد زن بازیگر مطلع بوده است. او در حین اجرا نیز، مانع کار زشت زن بازیگر نشد.

گفتنی است آقای خواننده سالها پیش به انگلستان رفت و با دعوت شبکه صهیونیستی – بهایی من و تو، به دفتر این شبکه قدم گذاشت و با چند عنصر بهایی عکس یادگاری گرفت. این فرد پس از مراجعت به ایران با گذشت نهادهای فرهنگی و امنیتی روبرو شد اما ظاهرا وی نه قدر هنر را می‌داند و نه قدردان خوبی است!

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *