اجیر کردن قاتل برای کشتن ستاره فوتبال

سایت بدون- رسانه‌های ترکیه می گویند همسر ستاره سابق فوتبال ترکیه امره عاشیک به یک قاتل اجیرشده مبلغ قابل توجهی پرداخت کرده تا او را به قتل رسانده و دفن کند.

رسانه‌های ترکیه همسر امره عاشیک، ستاره و ملی پوش سابق فوتبال این کشور را متهم کردند که به یک قاتل اجیرشده مبلغ ۱٫۳ میلیون دلار پرداخت کرده تا او را به قتل رسانده و جسدش را دفن کند. عاشیک و همسرش بر سر جدایی از هم در یک دعوای حقوقی درگیر هستند.

امره عاشیک سابقه بازی در غول‌های بزرگ فوتبال ترکیه گالاتاسارای، فنرباغچه و بشیکتاش را دارد و ۴۳ بار هم با پیراهن تیم ملی ترکیه به میدان رفته. روزنامه حریت در ترکیه می‌گوید یاغمور عاشیک همسر او برای قتل شوهرش برنامه ریزی کرده و یک قاتل کرایه‌ای برای انجام این کار استخدام کرده.
گفته می‌شود یاغمور عاشیک قصد خیانت به همسرش امره را داشته و به مقامات پلیس اعتراف کرده که هدفش ازدواج با شخصی دیگر و همچنین به ارث بردن اموال امره عاشیک بوده.

حریت می‌گوید بعد از آنکه یاغمور به این نتیجه می‌رسد که خودش نمی‌تواند امره را به قتل برساند به سراغ یک قاتل کرایه‌ای رفته و برای کشتن امره و دفن او در موقعیتی دورافتاده به این قاتل مزدور مبلغ ۱٫۳ میلیون دلار پرداخت می‌کند.

گفته می‌شود یاغمور عاشیک حتی یک اسلحه تهیه کرده و در اختیار قاتل قرار می‌دهد ولی قاتل در نهایت از انجام این کار پشیمان شده و واقعیت را به امره عاشیک اعتراف می‌کند.

روزنامه حریت ترکیه می‌گوید مقامات دادستانی ترکیه به زودی علیه یاغمور عاشیک به اتهام اقدام به قتل کیفرخواست صادر خواهند کرد. تاریخ دادگاه که در استادن دوزجه ترکیه برگزار می‌شود به زودی اعلام خواهد شد.

امره عاشیک و همسرش یاغمور در سال ۲۰۱۲ در فرانسه ازدواج کردند و صاحب سه فرزند هستند. امره عاشیک مدتی است از دادگاه تقاضای طلاق همسرش را کرده و از همان زمان با او در یک دعوای حقوقی پرتنش درگیر است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *