ادعای وکیل مورد اعتماد مارادونا/ دیه گو را با حماقت کشتند

«ماتیاس مورلا» وکیل برجسته و دوست نزدیک مارادونا مدعی شده است که «حماقت مجرمانه» به مرگ اسطوره تیم ملی آرژانتین منجر و در ادامه خواستار آغاز تحقیقات در این باره شده است.

سایت بدون – مارادونا شب گذشته (چهارشنبه) به دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی درگذشت و در نتیجه این واقعه ناگوار، دولت آرژانتین سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

مورلا که در گذشته وکالت مارادونا را برعهده داشته است، در توییتی انتقادی با اشاره به اینکه رسیدن آمبولانس برای نجات دوست وی یک ساعت و نیم زمان برده است، نوشت: امروز، روز دردی عمیق، سوگ و البته تامل است. کوچ دوستم را که تا آخرین روزهایش با وفاداری افتخار همراهی وی را داشتم، با تمام قلبم حس می‌کنم.

وی در ادامه نوشت: به شخصه با او وداع کردم و رستاخیر باید لحظه‌ای صمیمانه و آشنا باشد.

مورلا در ادامه افزود: در خصوص گزارش اداره دادستانی، قابل توجیه و توضیح نیست که دوست من برای ۱۲ ساعت مراقبت و کنترل کادر بهداشتی را در کنار خود نداشته؛ رسیدن آمبولانس هم یک ساعت و نیم طول کشیده که یک حماقت مجرمانه است. نباید از حقیقت چشم پوشی شود و من تقاضا خواهم کرد که تحقیقات تا انتها انجام شود. همانطور که دیگو به من گفت «تو سرباز من هستی؛ بدون ترحم عمل کن.»

یکی از پزشکان اسبق مارادونا ادعاهای مورلا را مورد حمایت قرار داده؛ کسی که از مراقبت‌های کادر بهداشتی پس از جراحی مغز دیگو در اوایل ماه جاری و انتقالش به بوئنوس آیرس، به شدت انتقاد کرده است.

مارادونا به عنوان چهره یا برجسته و جهانی که از سوی بسیاری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال به شمار می‌رود، با مهارت‌های منحصربفرد خود آلبی سلسته را به جام جهانی ۱۹۸۶ و فینال جام جهانی ۱۹۹۰ رساند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *