ارثیه شوم پدر برای دو پسرش

مرد میانسال در جریان اختلاف برسر ارثیه پدری با برادرش، او را با شلیک پنج گلوله از پای درآورد. متهم ۱۸۰ دقیقه بعد از جنایت در خانه‌اش بازداشت شد.
سایت بدون – ساعت ۲۳ شامگاه  بیست و ششم شهریور امسال، مرد ۳۵ ساله‌ای همراه دوستان و چند نفر از همسایه‌ها مقابل مغازه نانوایی  در شهرک صادقیه تهران ایستاده بود که ناگهان برادر ۴۵ ساله‌اش که سلاح شکاری به دست داشت، فریادزنان سمت او آمد و با وی درگیر شد. مرد جوان با دیدن  برادرش که مسلح بود، ترسید و به مغازه نانوایی همسایه رفت.
صدای شلیک گلوله آمد و دقایقی بعد مرد مسلح با تهدید اهالی در تاریکی شب فرار کرد. هنگامی که همسایه‌ها وارد مغازه شدند، مرد جوان را در حالی که پنج گلوله خورده بود، یافتند. جوان زخمی به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان فوت کرد.
این جنایت به مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و  با هماهنگی قضایی، ماموران  کلانتری شهرک ولیعصر(عج) و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل اعزام شدند و در تحقیق از شاهدان که اهالی و چند نفر از اقوام مقتول بودند، دریافتند این دو برادر سر ارثیه پدری با هم اختلاف داشتند که این جنایت رقم خورده است.
متهم به قتل بعد از سه ساعت دستگیر و در بازرسی از خانه‌اش سلاح شکاری کشف شد. متهم درباره انگیزه‌اش گفت: مدتی قبل پدرم فوت کرد و خانه و مغازه‌ای به ما ارث رسید. بین من و برادرم بر سر این‌که ملک‌ها را اجاره دهیم یا بازسازی کنیم، اختلاف وجود داشت. این اختلاف و کینه باعث شد با تهیه اسلحه سراغش بروم و به او شلیک کنم. یک لحظه عصبانیت باعث شد برادرم را به قتل برسانم.
متهم به اتهام برادرکشی از سوی  بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *