از امین حیایی تا نیکی کریمی/ آیا سریال آقازاده به ناکامی این ستاره ها پایان می دهد

امین حیایی، امیر آقایی، نیکی کریمی و مهدی سلطانی می‌توانند با سریال بهرنگ توفیقی، آخرین تجربه ناموفق خود در نمایش خانگی را جبران کنند؟

سایت بدون   – امین حیایی، نیکی کریمی، مهدی سلطانی و امیر آقایی با سریال «آقازاده» در راه نمایش خانگی هستند تا برای دومین‌ یا چندمین بار، حضور در این مدیوم را تجربه کنند. «ساخت ایران»، «ممنوعه»، «خواب‌زده» و «رقص روی شیشه» آخرین سریال‌هایی هستند که هرکدام از این چهار چهره به واسطه آن در نمایش خانگی دیده شدند و نه تنها تجربه موفقیت‌آمیزی برای این بازیگران نداشتند، بلکه شکستی را در کارنامه آن‌ها رقم زدند. اکنون امید این چهار بازیگر به سریال «آقازاده» است تا شاید موفقیت آن بتواند تجربه شکست قبلی را در ذهن مخاطب پاک کند.

امیر آقایی

از بین چهار چهره‌ای که نام بردیم، سنگین‌ترین شکست مربوط به امیر آقایی است. او آخرین بار سال ۹۷ با سریال «رقص روی شیشه» ساخته مهدی گلستانه، در نمایش خانگی دیده شد. این مجموعه مانند بعضی از سریال‌هایی که در یکی، دو سال گذشته ساخته شده، سعی کرده بود با استفاده از نمایش تجملات، خیانت، عشق مثلثی و حضور شخصیتی در مقام پدرخوانده در قصه، جذابیت‌هایی برای جلب توجه مخاطب ایجاد کند. این سریال قرار بود ۲۶ قسمت باشد اما اختلاف بازیگران سریال بر سر مسائل مالی و پرداخت نشدن دستمزدشان، باعث شد بهرام رادان و امیر آقایی از بازی در این سریال انصراف دهند و این مجموعه ناتمام بماند. نقش امیر آقایی هم در این سریال، چندان پیچیده و متفاوت نبود، بنابراین فارغ از سریال، نقش هم دستاورد ویژه‌ای برای آقایی نداشت. او اکنون بعد از این تجربه ناموفق، سریال «آقازاده» را در نوبت پخش دارد که باتوجه به سابقه حامد عنقا و بهرنگ توفیقی و متفاوت بودن ژانر و مضمون سریال، شانس بالایی  را برای دیده شدن در نمایش خانگی دارد.


مهدی سلطانی

آخرین سریال مهدی سلطانی در مدیوم نمایش خانگی، سریال «خواب‌زده» ساخته سیروس مقدم است که اکنون در حال انتشار است. ۲۲ قسمت از این سریال بی‌سروصدا منتشر شده، اما بسیاری از مخاطبان حتی از پخش آن اطلاع ندارند، بنابراین «خواب‌زده» از رقابت با دیگر سریال‌ها جا مانده و دیده نشده است. مهم‌ترین دلایل این اتفاق، پخش انحصاری سریال در اپلیکیشن روبیکا و تبلیغات بسیار ضعیف سریال است. اپلیکیشن روبیکا رقیبانی مانند فیلیمو و نماوا دارد و استفاده اشتراکی از بخش فیلم و سریال آن در میان عموم مخاطبان رواج ندارد. این سریال چه پیش از توزیع و چه در زمان توزیع، تبلیغات خوبی هم نداشت، به همین دلیل بیشتر به حاشیه رفت و توجه مخاطبان را به سمت خود جلب نکرد. مهدی سلطانی در این مجموعه نقش یک شخصیت منفی و شرور را دارد و بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشته، اما طبیعتا دیده نشدن کلیت سریال به دیده شدن کار و نقش او هم ضربه زده است. این بازیگر پس از «شهرزاد» برای درخشش خود در نمایش خانگی، در انتظار «آقازاده» است.


امین حیایی
ا

امین حیایی

آخرین بار دو سال قبل، با سریال کمدی «ساخت ایران ۲» ساخته برزو نیک‌نژاد، در نمایش خانگی حضور داشت. حیایی، سال ۸۲ در فیلم «کما»، در نقش جوانی لات و کم‌هوش با موهای فرفری که به شیوه خاصی راه می‌رفت و صحبت می‌کرد، نقش‌آفرینی درخشانی داشت و با این نقش مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. او در کارهای کمدی بعدی‌اش «اخراجی‌ها»، «شیش و بش» و سریال «خوب، بد، زشت» با نقش‌های مشابه کاراکتر «حسن»، خودش را تکرار کرد و در «ساخت ایران» هم در نقش چنین کاراکتری ظاهر شد. بازی و گریم امین حیایی در این سریال، تفاوت چندانی با آن تیپ معروفش نداشت و بامزه هم نبود. بنابراین «ساخت ایران» جزو آثار موفق در کارنامه امین حیایی به حساب نمی‌آید. امین حیایی که در سال‌های اخیر، بازی‌ فوق‌العاده‌ای در چند فیلم غیرکمدی داشته، با سریال «آقازاده» به نمایش خانگی خواهد آمد تا بار دیگر توانایی‌ خود را در زمینه بازی در نقش‌های جدی، ثابت کند. حیایی اکنون در برهه حساسی از زندگی حرفه‌ای اش قرار دارد و «آقازاده» برای او اتفاق مهمی است.


نیکی کریمی
سال ۹۷، نیکی کریمی تصمیم گرفت برای اولین بار با سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان، وارد نمایش خانگی شود. ممیزی و توقف پخش آن در اوایل انتشار، توزیع این سریال را با حاشیه‌هایی روبه‌رو کرد و پس از آن هم خود سریال، قصه، ریتم کند و زمان مفید کم در هر قسمت، باعث شد مخاطبان   به آن انتقادات فراوانی کنند و از «ممنوعه» رضایت نداشته باشند. ضربه آخر این مجموعه به اعتماد و رضایت تماشاگر، پایان ناگهانی و سرهم‌بندی‌شده آن بود که خاطره بدی از تماشای این سریال در ذهن مخاطبان و ورود ناموفق به نمایش خانگی را در کارنامه نیکی کریمی ثبت کرد. اکنون پس از گذشت تقریبا یک سال از انتشار سریال «ممنوعه» نیکی کریمی بار دیگر با مجموعه «آقازاده» در نمایش خانگی، دیده می‌شود. گفتیم ژانر این سریال سیاسی و با ملودرام‌هایی که در این مدیوم دیده‌ایم متفاوت است، علاوه بر این حضور ستاره‌هایی مانند امین حیایی و امیر آقایی در «آقازاده»، قطعا در دیده شدن سریال تاثیر مهمی خواهد داشت، بنابراین می‌توان به دومین تجربه نیکی کریمی امیدوار بود.

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *