اسرارآمیزترین نقاط زمین/پاین گپ؛ هکرها مشغول کارند

سایت بدون -در دهه ۷۰ میلادی در اوج جنگ سرد ، یک پایگاه مشترک میان آمریکا و استرالیا افتتاح شد که از همان زمان پر از شایعه بوده ،

گفته می‌شود این مرکز که شبکۀ گسترده‌ای از تاسیسات زیرزمینی را نیز در برمی‌گیرد، عمدتا برای کنترل فعالیت ماهواره‌ها استفاده می‌شود.
کارکنان ادارۀ کل ملی هوا و فضای آمریکا موسوم به «ناسا» و آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به «سیا» نیز از مهمترین استفاده کنندگان از خدمات این مرکز هستند. 

با این وجود کسی دقیقا نمی‌داند که در این مرکز که بسیار دورتر از مناطقی که نشانه‌ای از تمدن در آن دیده می‌شود ساخته شده، چه می‌گذرد و حتی نزدیک شدن به محوطۀ آن نیز ممنوع است. دولت استرالیا به همراه CIA به شدت آن را تحت نظر دارند. هیچ‌کس از اتفاقاتی که در این مکان رخ می‌دهد خبر ندارد اما بر اساس آخرین اخبار، برنامه نویسان و هکرهای حرفه‌ای در آن قرنطینه شده‌اند. مدتی هم شایعه شده بود که چند شاهد، اشیای کروی و بزرگ شبیه به بشقاب‌پرنده را دیده‌اند که در این مکان از زمین بلند شده و در ارتفاعات ناپدید شده‌اند.

پاین گپ در ۱۸ کیلومتری شهر الایس اسپرنگز صحرای اعظیم استرالیا موقعیت اختیار کرده است. این پایگاه امنیت خیلی پیچیده ای دارد، مردم ساکن در ۱۸ کیلومتری این پایگاه داستان های عجیبی برای تعریف دارند، شماری از آنها می گویند جاسوسان این پایگاه در سرتاسر شهر در لباس نجار، تکسی ران و پولیس وجود دارند.

این پایگاه می تواند نخستین پایگاهی باشد که بیشتر از پنتاگون سیا در آن مشغول کار است. آژانس امنیت ملی (NSA) در کنار سیا بخش های از این پایگاه را زیر کنترل و کار مهندسین خاص خود دارد، این پایگاه بدون هیچ شکی یکی از بزرگترین منابع تحلیل اطلاعاتی روی زمین است، آنها با امکانات پیچیده این پایگاه حتا رابطه شما با دوستان تا را هم زیر نظر دارد.

شبکه نظارتی جهانی در پایگاه پاین گپ با مهندسی فوق پیچیده برنامه ریزی شده است.
اکلون به چشمان بزرگی گفته میشود که تقریبا حتا رنگ کفش های شما را هم تحلیل و تشخیص می دهد.

Image result for Pine Gap

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *