اشک های کریستیانو رونالدو در سوگ پدرش که دنیا را تحت تاثیر قرارد دارد

سایت بدون – کریستیانو رونالدو وقتی نشست و تصاویری از پدر فقیدش را دید که از موفقیت‌های او می‌گفت و به آنها افتخار می‌کرد، گریه‌اش گرفت.
فوق‌ستاره یوونتوس و تیم ملی پرتغال کلیپی از پدرش، ژوزه دینیس آویرو تماشا کرد که در آستانه شروع یورو ۲۰۰۴ در پرتغال درباره پسرش صحبت می‌کرد. پدر او که یک سرباز قدیمی و الکلی بود، یک سال بعد به خاطر نارسایی کبد در سن ۵۲ سالگی درگذشت و نتوانست بیشتر افتخارات پسرش و همچنین تولد چهار فرزندش را ببیند.
رونالدو در مصاحبه یک‌ساعته با پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی، در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «هرگز این ویدئو را ندیده بودم، هرگز ندیده بودم. باورکردنی نیست.»
از او سؤال شد که شنیدن این حرف‌ها از پدرش چه احساسی برایش داشته که بازیکن سابق منچستریونایتد و رئال مادرید گفت: «واقعاً احساساتی شدم. فکر می‌کردم این مصاحبه بامزه باشد اما انتظار نداشتم گریه‌ام بگیرد.
این تصاویر را ندیده بودم، نمی‌دانم از کجا آوردید اما باید به خانواده‌ام هم نشان بدهم. من واقعاً پدرم را خیلی خوب نمی‌شناسم.
 همیشه مست بود. هیچ‌وقت با او یک گفت‌وگوی عادی نداشتم، سخت بود.»
رونالدو فقط ۲۰ سال داشت وقتی پدرش فوت کرد و برای همین خیلی از بزرگترین لحظات زندگی پسرش را ندید از جمله پنج قهرمانی لیگ قهرمانان، پنج توپ طلا و همچنین قهرمانی تیم کشورش در یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت‌های اروپا.
رونالدو گفت پدرش تحت‌تأثیر جنگ در موزامبیک و آنگولا بوده: «او هیچ چیز ندید، جوایز و رکوردهای من را ندید و ندید که من به چه جایگاهی رسیده‌ام. خانواده‌ام دیدند، مادرم، برادرهایم، حتی پسر بزرگم اما پدرم هیچ چیز ندید. او خیلی زود مرد.»
یکی از دوستان کودکی دینیس آویرو که با او در ارتش خدمت می‌کرده، گفت او همیشه می‌گفت پسرش یک روز بهترین بازیکن جهان می‌شود. آنطور که ESPN گزارش داده یکی دیگر از دوستان پدر او گفت، او و پدر رونالدو بعد از جنگ با محرومیت‌های زیادی مواجه شدند: «کهنه‌سربازهای جنگ هیچ پولی نگرفتند و کاری هم نداشتند. وقتی رونالدو را می‌بینم یاد پدرش می‌افتم. او مشکلات زیادی داشت و چیزی برای خوردن نداشت برای همین به الکل روی آورد که دوستانش برایش تهیه می‌کردند. او خوراک خوبی نداشت، هیچ پولی هم در بساطش نبود.»
مادر رونالدو، دولورس آویرو در طول دوران حرفه‌ای پسرش از او حمایت کرده. البته او در سال ۲۰۱۴ گفت که تلاش زیادی کرده کریستیانو را سقط کند. او گفت: «وقتی رونالدو فهمید به من گفت، ببین مامان، تو می‌خواستی من را سقط کنی اما حالا من کسی هستم که خرج خانه را می‌دهم و پول درمی‌آورم.»
در این مصاحبه، رونالدو همچنین گفت قصد دارد یک روز با نامزدش، جورجینا رودریگز ازدواج کند: «او به من کمک زیادی کرد و من عاشقش هستم. یک روز با هم ازدواج می‌کنیم، این آرزوی مادرم است.»
منبع: دیلی میل

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *