اعترافات وحشتناک دختر مارادونا: خواهرم، پدرم را در حال مصرف کوکایین دید




سایت بدون -دختر دیه‌گو مارادونا گفته که خواهرش در کودکی دیده که این اسطوره فوتبال کوکایین مصرف می‌کند.
جیانینا، دختر مارادونا و کلودیا ویافانه که همسر سابق مارادونا است، در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته و جیانینا درباره کودکی‌اش و پدرش صحبت کرده است. او همچنین گفته که با پدرش صحبت نمی‌کند و هرگز اجازه نمی‌دهد او به زندگی‌اش برگردد.
جیانینا می‌گوید: «یک بار خواهرم (دالما) به دستشویی رفت و دید که پدرم دارد مواد مخدر مصرف می‌کند. این چیزی است که هرگز پدرم را بابتش نمی‌بخشم اما این موضوع را پیش خودم نگه می‌دارم چون می‌خواهم از پسرم و از خواهرزاده‌ام محافظت کنم.»
او همچنین گفت که در تولد ۱۵سالگی‌اش از پرسنل بیمارستان خواهش کرده که اجازه دهند پدرش را ببیند. در آن هنگام دیه‌گو به دلیل اعتیاد در بیمارستان بستری بود. جیانینا ۲۹ساله می‌گوید: «آنها اجازه ندادند او را ببینم. ترک آنجا برایم حس وحشتناکی داشت. پدرم آنجا ماند و ما رفتیم.»
جیانینا همسر سابق سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی است و از او یک فرزند ده‌ساله دارد.
او همچنین گفته که دیه‌گو یک بار در بیمارستان از خواب بیدار شده و نامزدش، ورونیکا اوخدا را دیده، و او را به اشتباه کلودیا (به نام همسر سابقش) صدا زده است: «زمانی که پدرم در بیمارستان بیدار شد، ورونیکا آنجا بود و پدرم او را کلودیا صدا زد».
مارادونا پیش‌تر گفته بود که از اواسط دهه ۱۹۸۰ تا سال ۲۰۰۴ درگیر اعتیاد به کوکایین بوده است. او از روزهای حضور در بارسلونا معتاد شد و تا پایان دوران فوتبالش معتاد ماند.

منبع

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *