افشاگری‌های عجیب از قرارداد نیمار با پاری سن‌ژرمن/تماشاگران را تشویق کن پول بگیر!

https://e1.365dm.com/17/08/768x432/skysports-neymar-neymar-jr-psg-paris-saint-germain-ligue-1_4066734.jpg?20170805171344
سایت بدون -انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن‌ژرمن بار دیگر خبرساز شده است. فوتبال‌لیکس اسناد جدیدی را درباره نیمار به رسانه‌ها داده است. روزنامه اشپیگل که این اسناد را منتشر کرده، نوشته که هزینه انتقال نیمار به پی‌اس‌جی در واقع ۲۵۲ میلیون یورو بوده، نه ۲۲۲ میلیون یورو اعلام‌شده. پی‌اس‌جی ۲۲۲ میلیون یورو به بارسلونا داد تا قرارداد نیمار را فسخ کند، چرا که این مبلغی بود که در قرارداد نیمار با بارسلونا به‌عنوان مبلغ فسخ در نظر گرفته شده بود. آنها همچنین علاوه بر این مبلغ، دو بار کمیسیون دادند: یک بار به پینی زهاوی که نقشی کلیدی در انجام این انتقال داشت و یک بار هم به نماینده‌های نیمار که در میان آنها نام پدر نیمار هم دیده می‌شود. هر دو کمیسیون ۷/۱۰ میلیون یورو بوده است.
پی‌اس‌جی همچنین به سانتوس، باشگاه پیشین نیمار پول داده است. نیمار در آکادمی جوانان سانتوس پرورش یافت و به این ترتیب، پنج درصد از مبلغ انتقال او به این باشگاه رسید و آنها ۷/۸ میلیون یورو به‌عنوان حق رشد به سانتوس پرداختند. تمام این هزینه‌ها همراه با مبلغ فسخ قرارداد نیمار به بارسلونا پرداخت شد. به این ترتیب مبلغ کامل انتقال او ۲۵۲ میلیون یورو بوده است، نه ۲۲۲ میلیون یورو که پی‌اس‌جی اعلام کرده است.
همچنین خبر دیگری که منتشر شده این است که نیمار در قرارداد با پی‌اس‌جی، سالانه ۵/۲۵ میلیون یورو پس از کسر مالیات دریافت می‌کند و اگر رفتار صحیحی داشته باشد، ۵ میلیون یورو بیشتر هم می‌گیرد. این بازیکن قراردادی پنج‌ساله با پی‌اس‌جی دارد و به این ترتیب، در پایان مدت قراردادش مبلغ هنگفتی دریافت کرده است. به این ترتیب نیمار اگر رفتار اشتباهی نداشته باشد، سالانه ۵/۳۰ میلیون یورو دریافتی خالص دارد. همچنین مشخص شده که این باشگاه کل هزینه مالیات بازیکنانش را پرداخت می‌کند.
فوتبال‌لیکس گزارش داده بود که اگر نیمار طرفداران پاری سن‌ژرمن را در انتهای مسابقه تشویق کند، در پایان هر ماه ۳۷۵ هزار یورو دریافت می‌کند اما نیمار در اینستاگرام این خبر را تکذیب کرده و گفته این خبری دروغین است.
طبق اعلام فوتبال‌لیکس، تیاگو سیلوا بابت تشویق طرفداران در انتهای هر مسابقه، ماهانه ۳۳هزار یورو می‌گیرد و این مبلغ برای نیمار بسیار بیشتر از این هم هست. به گزارش آنها، اگر بازیکنان مقررات خاصی را رعایت کنند، می‌توانند پول بیشتری از باشگاه بگیرند. برای مثال، اگر نیمار در طول سال، در رسانه‌ها از تصمیمات مربیان پاری سن‌ژرمن انتقاد نکند، ۵/۲ میلیون یورو در پایان سال دریافت خواهد کرد.
پی‌اس‌جی بلافاصله به این خبرها واکنش نشان داده و اعلام کرده که تشویق هواداران یکی از قوانین پرشماری است که بازیکنان باید رعایت کنند. آنها همچنین باید قواعد دیگری را هم رعایت کنند، مانند اینکه به‌موقع حاضر شوند، به رسانه‌ها احترام بگذارند و در مسابقاتی که پاری سن‌ژرمن هم در آنها حضور دارد، شرط‌بندی نکنند.

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *