الگوریتم می گوگل چیست؟ الگوریتم سئو سایت ۲۰۲۰

.

الگوریتم می و تاثیر آن بر سئو سایت

تلاش گوگل به عنوان بزرگ ترین موتور جستجو در جهان، همیشه در این راستا بوده که بهترین و مرتبط ترین پاسخ را به کاربران خود ارائه دهد تا بتواند همه کاربران را تا حد امکان راضی نگه دارد. هدف از الگوریتم‌های گوگل نیز نمایش بهترین نتایج برای کاربران می باشد. در روزهای گذشته و از تاریخ ۴ می ۲۰۲۰ گوگل تغییرات بسیار زیادی را در الگوریتم های خود داده که این تغییرات سئو سایت ها و همچنین میزان ورودی سایت ها را به شدت دچار تغییر کرده، در ادامه تمام موارد مربوط به الگوریتم می را بررسی می کنیم.

الگوریتم

الگوریتم عبارت است از مجموعه ای دستورالعمل و قانون هایی که برای حل یک مشکل در تعدادی مرحله، هدف خاصی را دنبال می کند. به زبان کامپیوتر، یک الگوریتم مرحله‌ای را برای انجام یک کار کاملا مشخص در کامپیوتر تنظیم می کند. توجه کنید که قوانین الگوریتم ها قابل تغییر می باشند.

الگوریتم های گوگل

وظیفه ی الگوریتم‌های گوگل این است که: عبارات یا کلمات جستجو شده توسط کاربران را دریافت کرده، با قوانین و هوش مصنوعی به کار رفته در برنامه ی خود آنها را آنالیز و درک کند، سپس به بررسی سایت‌ها و تطبیق آن‌ها با عبارات و یا کلمات سرچ شده بپردازد و در نهایت بهترین نتیجه را برای کاربر نمایش‌دهد. تعداد الگوریتم های رتبه بندی گوگل تا کنون حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ عدد اعلام شده.

هدف الگوریتم های گوگل، یافتن بهترین پاسخ برای سئوالات کاربران می باشد به همین منظور این الگوریتم هاوبسایتها را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس اطلاعاتی که خزنده های گوگل (crawler) جمع آوری کرده اند، به هر صفحه امتیازی میدهند که در نهایت این بررسی ها و امتیازات منجر به نمایش سایت در رتبه ی مشخصی از نتایج گوگل خواهد شد.

الگوریتم می گوگل

الگوریتم می گوگل بر چه سایت هایی تاثیر منفی گذاشته؟

الگوریتم می گوگل که برخی به آن لقب الگوریتم قتل عام را نیز داده اند، بسیاری از سایت ها از جمله سایت های وکالت، املاک، پزشکی، اقامتی و برخی سایت های رده ی میانی در حوزه های گوناگون را دستخوش تغییرات در رتبه کرده و میزان ورودی آنها را به شدت کاهش و در برخی موارد به شدت افزایش داده است.

هدف به روز رسانی هسته گوگل در ماه می چه بوده؟

ایجاد تغییر در نتایج جستجو در همه کشورها و به تمام زبانها به منظور نمایش صحیح ترین پاسخ برای رفع نیاز واقعی جستجوگرها.

تاثیر الگوریتم می روی چه سایت هایی بیشتر یا کمتر بوده؟

· سایت هایی که برند و نام آنها بیشتر از سایرین جستجو میشده رتبه های خود را حفظ کرده اند.

· سایت هایی که حداقل ۶ ماه قبل از آپدیت می تولید محتوای مستمر و خوبی داشته اند افت رتبه را کمتر تجربه کرده اند.

· سایت هایی که ۱ تا ۳ ماه قبل از این آپدیت بک لینک هایی بر روی phrase کلمات کلیدی هدف خود گرفته اند و همچنین روی phrase اسم خود بک لینک نداشته اند دچار جریمه شده اند.

· دیده شده که سایت هایی که از رقبای خود رپرتاژ گرفته اند (با تعداد مشخصی بک لینک مثلا ۳ بک لینک) جریمه شده اند، هرچند در گذشته این کار نتایج مثبتی داشت.

· سایت هایی که ui , ux خوبی داشته اند.

برای مشاهده ی سایر مواردی که گوگل در تغییرات اخیر خود در نتایج گوگل اعمال کرده به سئو ایران مراجعه کنید، بروزرسانی ۲۰۲۰ می تواند نتیجه خوبی برای سئو سایت ها داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *