انتقاد همسر بوفون از خواهر رونالدو:مفسر فوتبال نشو

مفسر فوتبال نشو


سایت بدون – همسر جان‌لوییجی بوفون گفته کریستیانو رونالدو نباید از اینکه خواهرش، الما آویرو، به انتقاد از مائوریتسیو ساری پرداخته خوشحال باشد. الما از نحوه استفاده ساری از رونالدو در فینال جام حذفی انتقاد کرده بود. ایلاریا دی‌آمیکو که از سال ۲۰۱۴ همسر بوفون است، گفته که آویرو حق ندارد تاکتیک‌های یوونتوس را زیر سؤال ببرد. در جریان شکست یوونتوس مقابل ناپولی در فینال، تصاویر بسیاری از رونالدو در حالی منتشر شد که ژست ناامیدانه به خود گرفته بود. طرفداران به شوخی گفته‌اند که شاید رونالدو از تصمیمات ساری ناراحت بوده و متنی نوشته و به خواهرش داده تا آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. دی‌آمیکو می‌گوید: «من آدم قدیمی هستم. اعضای خانواده‌ها و همسران نباید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، چون اغلب همسران و برادران آنها از این رفتارشان راضی نیستند. اگر من فوتبالیست بودم، دوست داشتم نظراتم را بیان کنم اما دوست نداشتم جیجی یا مادرم برای من چیزی بنویسند. اعضای خانواده نباید تبدیل به مفسر فوتبال شوند.» آویرو پس از شکست چهار بر دو یوونتوس مقابل ناپولی در ضربات پنالتی از رونالدو به عنوان «سلطان من» نام برد و از ۴۰۰هزار فالوئرش پرسید: «اگر شما بودید چه کاری از دستتان برمی‌آمد؟ برادر عزیزم که نمی‌تواند معجزه کند. درک نمی‌کنم که چطور می‌توان از چنین تاکتیکی استفاده کرد. سرت را بالا بگیر، تو که نمی‌توانی همه کار برای تیمت انجام دهی.»
یوونتوس در دو بازی پس از بازگشت به میادین نتوانسته بود گل بزند، هرچند که رونالدو در بازی اول یووه پس از بازگشت، که دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل میلان بود، یک پنالتی را به تیر دروازه کوبید. البته یووه در بازی بعدی خود بولونیا را دو بر صفر برد.
کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از آن شب که فینال جام حذفی را باختند، حرفی برای گفتن به ۲۲۵ میلیون فالوئرش نداشت. مادرش، دولورس آویرو، هم ۲/۲ میلیون فالوئر دارد و جورجینا رودریگس، همسر رونالدو را هم ۷/۱۸ میلیون نفر فالو می‌کنند.
پیش‌تر شایعه شده بود آویرو با جورجینا دچار مشکل شده است اما او این خبر را تکذیب کرد و گفت که به شکل تصادفی او را آنفالو کرده است.
 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *