این سه نفر روی هم ۱۰۰ میلیارد دلار پول دارند / عضو تازه کلوپ بیل گیتس

سایت بدون -برنارد آرنالت، ثروتمند ترین مرد اروپا با حداقل ۱۰۰ میلیارد دلار دارایی به تازگی به جف بزوس و بیل گیتس در کلوپ ثروتمندترین های دنیا پیوسته است.

برنارد آرنالت، رئیس شرکت کالاهای لوکس LVMH، با افزایش ۲.۹ درصدی سهام این سازنده کالاهای لوکس به رکورد ۳۶۸.۸۰ یورو در هر سهم، به گروه ۱۰۰ میلیاردری ها پیوست. ثروت خالص وی در سال جاری ۳۲ میلیارد دلار بالا رفته که بیشترین حد در شاخص میلیاردرهای بلومبرگ با ۵۰۰ عضو است.

میلیاردر های فرانسوی بیشترین ثروت را در بین اروپایی ها به این رتبه‌بندی در ۲۰۱۹ اضافه کرده اند. ثروت ۱۰۰.۴ میلیارد دلاری آرنالت در حال حاضربرابر با بیش از ۳ درصد اقتصاد فرانسه است که بر فاصله طبقاتی در این کشور تاکید می‌کند. حتی در بحبوحه افزایش درگیری های تجاری، تمایل مشتریان چینی برای کیفهای لوئیس ویتون و هنسی کنیاک، سود LVMH را بالا برده است. سهام این شرکت در سال جاری ۴۳ درصد رشد داشت که بیشترین عملکرد عالی در شاخص CAC۴۰ فرانسه است.

آرنالت و خانواده‌اش در بین سرمایه گذاران لوکسی قرار دارند که ۶۵۰ میلیون دلار در آوریل به بازسازی کلیسای نوتردام پس از آتش گرفتن آن کمک کردند.

آرنانت با خرید یک گروه نساجی مالک کریستین دایر وارد دنیای کالاهای لوکس شد. او تمام کسب و کارهای دیگر این شرکت را فروخت و با پول آن سهام LVMH را در ۱۹۸۸ خرید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *