بارداری قلابی برای سرقت از خانه زنان

زن سارق با جازدن خود به عنوان زن باردار به بهانه آشپزی و نظافت به خانه زنان تهرانی رفته و پول و طلاهایشان را سرقت می‌کرد. او که به سبک فیلم‌های خارجی سرقت می‌کرد در جریان تحقیقات پلیسی- قضایی به دزدی‌های سریالی‌اش اعتراف کرد.
سایت بدون – اوایل هفته گذشته زنی با حضور در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران شکایت کرد که طلاهایش به ارزش ۴۰۰میلیون تومان در گاوصندوق خانه‌اش بوده که از سوی زن خدمتکار سرقت شده است.
پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: دو ماه پیش برای دیدن دوستم به خیریه‌ای در شمال تهران رفتم. زمان خروج از آنجا با زن بارداری روبه‌رو شدم که دنبال کار بود و می‌گفت شوهر معتادش او و دو بچه‌شان را ترک کرده و نیاز مالی دارد. دلم برایش سوخت و  به او کار دادم. آن زن باردار هفته‌ای دوبار برای نظافت و آشپزی  به خانه‌ام می‌آمد و شب آخر برایم قورمه‌سبزی پخت که بعد از خوردن آن بیهوش شدم. دو شبانه‌روز بیهوش بودم و بعد از بیداری متوجه شدم وسایل خانه به‌هم ریخته و طلاهایم به ارزش ۴۰۰میلیون تومان از گاوصندوقم سرقت شده است.
در یکی از اتاق‌ها با شکم‌بندی روبه‌رو و متوجه شدم او به دروغ می‌گفت که باردار است.
پلیس در جست‌وجوی زن سارق بود تا اینکه دو روز پیش شاکی با پنج نفر از دوستانش به پلیس آگاهی تهران آمد که معلوم شد آنها نیز از همان زن سارق شکایت دارند. با تحقیق از این زنان معلوم شد از طریق شاکی با زن سارق آشنا شده و او را برای کار به خانه‌هایشان راه داده‌اند.
 با افزایش شکایت‌ها پلیس در جست‌وجوی زن سارق بود تا اینکه دو روز پیش زمانی که در حال پرسه‌زدن در یکی از خیابان‌های  تهران بود تا زن دیگری را برای اجرای سرقت‌هایش شکار کند شناسایی و بازداشت شد.
متهم در پلیس آگاهی منکر جرایمش شد اما وقتی در مواجهه حضوری با شاکیان قرار گرفت، اعتراف کرد و گفت: از شوهرمعتادم طلاق گرفته و برای کار به تهران آمدم. گاهی گدایی و کارهای خدماتی انجام می‌دادم. یک شب در خانه دوستم یک فیلم  دیدم که زنی باردار سرقت می‌کرد. به شیوه آن فیلم تصمیم به سرقت گرفتم، چون کسی به  زن باردار شک نمی‌کرد. شکم‌بند بستم و مثل همان فیلم خودم را زن‌باردار جا زدم و برای یافتن کار مقابل موسسه خیریه در شمال تهرن رفتم و از خانم‌هایی که محل را ترک می‌کردند، درخواست کمک می‌کردم.
سرانجام  یک زن میانسال دلش برایم سوخت و مرا به خانه‌اش برد و بعد هم به دوستانش معرفی کرد. در جریان کار در خانه‌ها، اگر فرصتی دست می‌داد، وسایل با ارزش را هم سرقت می‌کردم.
متهم روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *