بارسلونا دست بردار نیست/ فرمول تازه برای جذب نیمار

سایت بدون -بارسلونا نمی خواهد امیدهای خود نسبت به جذب نیمار را از دست بدهد؛ با وجود اینکه تاکنون دوپیشنهاد  این باشگاه برای نیمار رد شده است.  به گزارش موندودپورتیووهفته گذشته اولین دور مذاکرات بارسلونا و پی اس جی برای نیمار به بن بست خورد؛ چرا که پی اس جی دو بازیکن بارسا بعلاوه ۱۰۰ میلیون یورو را برای انتقال نیمار طلب کرده بود. بارسا نمی خواهد در این تابستان یک یورو برای بازگرداندن نیمار هزینه کند و به معاوضه بازیکن فکر می کرد.

 اما پس از اینکه فیلیپه کوتینیو پیشنهاد پیوستن به پی اس جی را رد کرد و قرضی به بایرن رفت و عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ و سمدو نیز همچون کوتینیو حاضر به رفتن به پی اس جی نشدند، دیگر چاره ای برای بارسلونا نماند که به عنوان آخرین پیشنهاد که به صورت رسمی نوشته و به پی اس جی ارائه شد، درخواست انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی غیر اجباری(۱۶۰ میلیون یورو) را داشته باشد. پیشنهادی که شب گذشته طبق ادعای راک ۱ و نشریه لوپاریزین از سوی پی اس جی رد شد. راک ۱ در همین زمینه ادعا کرد که این پاسخ منفی برای بارسلونا غیرمنتظره نبوده و آنها انتظارش را داشتند؛ ضمن اینکه به معنای شکست مذاکرات نیست و گفت و گو ها همچنان ادامه دارد.

سران بارسا که می دانستند ممکن است پیشنهاد اول رد شود، یک برنامه جایگزین برای چنین شرایطی در نظر گرفته بودند. بارسا در پیشنهاد جدید خود که به پی اس جی ارائه خواهد داد، طرح انتقال قرضی نیمار برای دو فصل را درخواست خواهد کرد. به این ترتیب که در سال اول، بند خرید دائمی نیمار اجباری نباشد ولی در سال دوم، مبلغ مورد نظر پی اس جی را قطعا پرداخت خواهد کرد. به عبارتی اگر بارسا پس از یک سال از نیمار رضایت داشته باشد و او را برای فصل دوم حفظ کند، در تابستان ۲۰۲۱ قطعا بند خرید دائمی او را فعال خواهد کرد.

رقم بند خرید دائمی نیمار هنوز به طور دقیق مشخص نشده و احتمالا اگر پی اس جی با این طرح موافقت کند، بارسا تعیین رقم را به عهده باشگاه پاریسی خواهد گذاشت. این پیشنهاد می تواند به سود هر دو باشگاه باشد. بارسا می تواند در دو سال، منابع مالی لازم برای تامین رقم بند خرید دائمی نیمار را تهیه کند و ستاره برزیلی هم می تواند در این مدت یک بار دیگر ارزش های واقعی خود را در نوکمپ اثبات کند.

البته بارسا در هر دو سال و در طول فصل، مبالغی برای در اختیار داشتن قرضی نیمار پرداخت خواهد کرد( ۲۰ میلیون یورو برای دو سال). در حالی که رئال مادرید مترصد فرصتی مناسب برای جذب نیمار است، سران بارسا خوشبین هستند که این پیشنهاد مورد قبول پی اس جی قرار بگیرد و داستان پیچیده بازگشت نیمار نیز به سرانجام برسد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *