بازجویی اسکاتلندیارد از کوین اسپیسی به جرم تجاوز

ماموران اسکاتلندیارد انگلستان برای بازجویی از کوین اسپیسی درباره اتهامات تعرض جنسی این بازیگر در بریتانیا وارد آمریکا شدند.

سایت بدون -طبق اعلام ایندیپندنت در روز گذشته، اسپیسی هنوز بازداشت نشده، اما هیچ توضیحی هم در این باره ارائه نداده است. پلیس متروپولیتن لندن اعلام کرده در حال تحقیق روی پرونده اسپیسی است و پیشرفتهایی نیز در این باره حاصل کرده. به گفته پلیس، ماه می امسال (اردیبهشت) فردی در باره این پرونده موارد تازه ای را مطرح کرده است.

تاکنون شش فقره اتهام تجاوز  علیه این بازیگر برنده اسکار صادر شده است. پیش از این آنتونی رپ بازیگر آمریکایی نیز با ایراد اتهام علیه اسپیسی گفته بود که در سال ۱۹۸۶ و زمانی که ۱۴ سال داشته، قصد داشته او را مورد تعرض قرار دهد.

تاکنون شش مورد اتهام تعرض جنسی به اسپیسی وارد شده و او که چند سالی در لندن اقامت داشته است، همچنان با تبعات این مسئله دست و پنجه نرم می کند.

نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۷ بود که اتهامات تعرض به اسپیسی در بریتانیا وارد شد و این رسوایی اخلاقی سازندگان سریال «خانه پوشالی» را  به کنار گذاشتن او از نقش اول این مجموعه واداشت تا فصل ششم و پایانی این سریال با محوریت شخصیت «رابین رایت» جلو رود.

اشتراک گذاری در:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

صفحه اول صفحه یک بانی فیلم شماره ۳۷۴۶ دوشنبه ۲۷ اسفندآرشیو صفحه اول

تبلیغات

دانلود PDF روزنامه بانی‌فیلم

نظرسنجی

کدامیک از سریال های ویژه ماه رمضان را که امسال از شبکه های تلویزیون پخش شدند، بیشتر پسندیدید؟

۱٫ شبکه یک، از یادها رفته۲٫ شبکه دو، دلدار۳٫ شبکه سه، برادر جان

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *