بازگرداندن اینستاگرام ۷/۲ میلیونی پرسپولیس

سایت بدون – ایرج عرب که بیش از یک ماه در رسانه‌ها آفتابی نشده بود حالا دو روز متوالی است که به تلویزیون می‌رود و در برنامه‌های زنده درباره اتفاقات پرسپولیس حرف می‌زند. عرب در تازه‌ترین و جدیدترین صحبت‌هایش گفته است:
*برانکو ۲ ماه قبل از ترک ایران ۸ میلیارد تومان از ما پول گرفت. البته ما هر پولی که به حساب وی ریختیم سندی نداشتیم چون تحریم بودیم و مشکل انتقال پول وجود داشت ولی سعی می‌کردیم به هر شکل مطالبات وی را پرداخت کنیم. دقیقاً یادم است مبلغ زیادی از پول وی را من در هتل آزادی به صورت نقد در پاکت به این مربی پرداخت کردم.
 تمام تلاش هیأت مدیره هم این بود که برانکو بماند. تأمین مبلغ یک میلیون یورویی با آن همه مشکل کار راحتی نبود ولی به نظر شما این کار هیأت مدیره تلاش نبود؟ وقتی او ۲ ماه قبل وسایل خود را برده بود یعنی او می‌خواست برود. باشگاه در زندگی شخصی افراد که دخالت ندارد؟ وقتی ما خانه را اجاره کردیم هر روز باید از صاحبخانه بپرسیم مستاجر ما چه می‌کند؟ او تصمیم گرفته بود برود و وسایلش را هم برده بود.
*اینکه نگه داشتن بازیکنانی که ۳ دوره تیم را قهرمان کردند، نبینیم نوعی اجحاف است. اینکه هر روز شو اجرا کنم و مصاحبه کنم دردی از هوادار دوا نمی‌کند. یک عده هر روز به هواداران می‌گویند سیمکارت‌ها را بشکنید که حامی مالی به ما پول ندهد! دولت هم کمک نمی‌کند و یک شماره حسابی هم که ما به هواداران اعلام کردیم پول کمی به آن واریز شده بود. پس پول باید از کجا بیاید؟ از هوا؟
*این مدت یک اینستاگرام ۷/۲ میلیونی را هم به پرسپولیس برگرداندیم. حتی با این صفحه استوری‌های تبلیغاتی زیادی می‌گذاشتند و پول‌های زیادی می‌گرفتند. متأسفانه یکسری فضاسازی کرده و شایعه درست می‌کنند.
* این بی‌انصافی است که به مربی جدید نپردازیم. مثلاً می‌گویند این مربی در بازی‌های دوستانه خوب نتیجه نگرفته در حالی که بازی دوستانه، تدارکاتی است. مگر برانکو در بازی‌های دوستانه همیشه نتایج عالی داشته؟ او آرام آرام ماند و نتیجه گرفت. برانکو در پرسپولیس برانکو شد آیا حرف من را قبول دارید؟

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *