باز هم پرش کریستیانو رونالدو همه را متعجب کرد(عکس)


سایت بدون -کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره یوونتوس، کمتر از یک ماه دیگر ۳۶ساله می‌شود. او با این حال یکی از آماده‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر است.
رونالدو در طول دوران درخشان بازی‌اش به شکلی فوق‌العاده از بدنش مراقبت کرده و حرفه‌ای‌ بودن او در داخل و خارج میدان به او اجازه داده قله‌های زیادی را در ۲۰ سال گذشته فتح کند.

این بازیکن که پنج‌بار برنده توپ طلا شده است، می‌خواهد دست‌کم تا ۴۱سالگی به بازی ادامه دهد.
در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد مانع بازی او تا آن سن شود. رونالدو یکشنبه در بازی یوونتوس مقابل ساسولو به میدان رفت. این مهاجم افسانه‌ای که برخی او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند، باز هم نشان داد از نظر قدرت پرش بی‌نظیر است.


پائولو دیبالا از سمت چپ یک سانتر را به درون محوطه جریمه فرستاد و رونالدو در حالی که حرکت چندانی روی زمین نکرده بود، توانست بالاتر از آندره‌آ کونسیلی، دروازه‌بان حریف، به هوا بپرد و توپ را بزند.

کونسیلی با تمام توان پرید و دستش را باز کرد تا توپ را بزند، اما سر رونالدو حتی از دستان او هم بالاتر بود و این بازیکن توانست بالاتر از دست او ضربه سر بزند. این لحظه‌ای باور نکردنی بود.
او در این بازی سومین گل تیمش در پیروزی ۳ بر یک را به ثمر رساند و به این ترتیب از نظر تعداد گل رسمی با رکورد جوزف بیکان، برترین گلزن تاریخ برابری کرد. این مهاجم اهل اتریش و چک در سال‌های ۱۹۳۱ تا ۱۹۵۵ بازی کرده و ۷۵۹ گل رسمی زده بود. رونالدو اخیراً از آمار ۷۵۷ گل رسمی پله هم عبور کرده بود. از نظر تعداد گل رسمی، لیونل مسی در حال حاضر پنجم است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *