بانوی فینالیست جودو ایران را به تلویزیون راه ندادند

سایت بدون – قرار بود صبح امروز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین فینالیست بانوان ایران در تاریخ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند. با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد مهمان برنامه باشد.

رئیس فدراسیون جودو در اعتراض به غیبت عضو تیم ملی بانوان در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم حضور نیافت.

بر اساس اطلاع رسانی که از روز گذشته صورت گرفته بود قرار بود صبح امروز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط نخستین فینالیست بانوان ایران در تاریخ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند.

با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد مهمان برنامه باشد.

میراسماعیلی در این مورد گفت: مسئولان برنامه هیچ دلیل قانع کننده‌ای در خصوص حضور پیدا نکردن خانم بربط در این برنامه نداشتند. این بانوی جودوکار با هماهنگی تهیه کننده برنامه در این شرایط شیوه کرونا، از همدان به تهران آمد و شب گذشته در هتل مستقر و در زمانی که از قبل مشخص شده بود، در محل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد، ولی اجازه عبور از واحد نگهبانی را پیدا نکرد.

او ادامه داد: وقتی از تهیه کننده برنامه در این خصوص سوال کردیم هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداشت و به من گفتند به برنامه بروم که قبول نکردم. متأسفانه برخورد شایسته‌ای صورت نگرفت و این اعتراض خود را با ارسال نامه‌ای رسمی به اطلاع رئیس سازمان صدا و سیما خواهیم رساند.

منبع: مهر

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *