با انتشار یک عکس فتوشاپی در توئیتر/ترامپ محاکمه اوباما و کلینتون‌ها را خواستار شد(عکس)


Image result for trump obama jail

سایت بدون -دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته در حساب توییتر خود عکسی فتوشاپی از روسای‌جمهوری سابق آمریکا به همراه هیلاری کلینتون، رابرت مولر و اریک هولدر و نانسی پلوسی منتشر کرده و خواهان محاکمه‌شدن آنها شد.
ترامپ صراحتا در این پست توییتری نوشت که اوباما، بیل کلینتون و هیلاری کلینتون به اتهام خیانت باید محاکمه شده و زندانی شوند. البته این توییت در ابتدا توسط حساب توییتری به نام The Trump Train منتشر شده است و ترامپ آن را ری‌توییت کرد. در این عکس هیلاری کلینتون، باراک اوباما و بیل کلینتون پشت میله‌های زندان تصویر شده‌اند.
همچنین درکنار این افراد، چهره‌هایی نظیر جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی، رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ارتباط ترامپ با روسیه اریک هولدر، وزیر دادگستری سابق آمریکا و نانسی پلوسی، رهبر دموکرات‌ها در کنگره آمریکا دیده می‌شوند. نکته جالب این‌که در این عکس راد روزن‌استاین، معاون دادستان کل آمریکا نیز دیده می‌شود که ترامپ، خود آن را منصوب کرده است. ترامپ در ذیل این عکس نوشته است: «حالا که معلوم شده موضوع ارتباط با روسیه دروغ بوده، دادگاه خیانتکاران قرار است چه زمانی برگزار شود؟»
واقعیت اما این است که تحقیقات مولر درباره ارتباط ترامپ با روسیه همچنان ادامه دارد. اگرچه ترامپ این تحقیقات را از اساس دروغ و توطئه می‌نامد اما برخی از نزدیکان خود ازجمله وکیل سابق او درخصوص روابط ترامپ با روسیه شهادت داده‌اند. ترامپ هفته گذشته نیز با حمله به مولر در حساب توییتر خود نوشته بود: «مولر فرد مشکل‌داری است که خودسر شده است». این راد روزن‌استاین بود که مولر را به‌عنوان مسئول تحقیقات درخصوص ارتباط ترامپ با روسیه منصوب کرد.
رابرت مولر خود از روسای سابق اف‌بی‌آی است و در آمریکا به بی‌طرفی و عدم گرایش سیاسی مشهور است. چندی پیش بود که ترامپ قصد داشت راد روزن‌استاین از سمت خود اخراج کند اما به دلیل فشارهای سیاسی از این کار صرف‌نظر کرد، اما کاملا مشهود است که ترامپ چندان میانه خوبی با روزن‌استاین ندارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل « پرسان پرسان برو هندوستان»

سایت بدون – هندوستان یکی از دورترین مقاصد تجاری ایرانی ها در دوران قدیم بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *