با انیمیشن‌هایی که بیشترین شانس اسکار را دارند آشنا شوید/اسباب‌بازی‌ها بی‌قرارند

سایت بدون -وب‌سایت «ایندی‌وایر» در گزارشی انیمیشن‌هایی که بیشترین شانس را برای به دست آوردن اسکار‌ سال ٢٠١٩ دارند را معرفی کرده است. داستان اسباب‌بازی ۴ در صدر این فهرست قرار گرفته است. کمپانی پیکسار امسال با تولید داستان اسباب‌بازی ۴ توانسته فروش بسیار خوبی را در گیشه به دست آورد. در رده دوم Frozen ٢ قرار گرفته که تولید کمپانی دیزنی است. کمپانی DreamWorks نیز با تولید انیمیشن How to train you Dragon:the hidden world شانس خوبی برای به دست آوردن اسکار‌ سال ٢٠١٩ دارد. انیمیشن فونان نیز در لیست قرار دارد و کمپانی نت فلکیس با تولید انیمیشن I Lost my friend نیز در فهرست جای گرفته است.
در این میان به نظر می‌رسد داستان اسباب‌بازی ۴ شانس بیشتری داشته باشد. این فیلم در گیشه نیز بسیار موفق بود و رکورد فروش انیمیشن در گیشه را شکست. پیکسار امسال از صداپیشگانی نظیر تام هنکس در انیمیشن خود استفاده کرد که بسیار موفق نیز ظاهر شد. علاوه بر این داستان اسباب‌بازی ۴ در مقایسه با قسمت‌های پیشین تم درام غلیظ‌تری دارد و پایان‌بندی تلخ و شیرینش نیز احساسات مخاطب را برمی‌انگیزد.
در قسمت دوم FROZEN دیزنی به گذشته بازگشته و به ریشه‌های قدرت یخی السا پرداخته است. در این انیمیشن داستان کودکی السا را می‌بینیم و نقشی که پدرش در بر خم‌زدن تعادل میان آتش، آب، خاک و باد ایفا کرد. انیمیشن فونان Funan یک انیمیشن درام خانوادگی و تاریخی فرانسوی، لوکزامبورگی و بلژیکی محصول ‌سال ۲۰۱۸ به کارگردانی دنیس دو است. ستارگانی چون برنیس بژو، لوئیس گارل، کولت کیفر و فرانک ساسونوف صداپیشگی این اثر را به عهده دارند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *