برانکو اعتقاد دارد که دو پنالتی از فغانی طلبکار است

سایت بدون – برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با نساجی درباره این بازی گفت: قبل از هر چیزی تبریک به بازیکنان هر دو تیم می گویم چون بازی فعالی انجام دادند. همین طور به هواداران هر دو تیم که زیر باران شدید تیم خود را تشویق کردند اما به بازیکنان خودم بیشتر تبریک می گویم که تلاش زیادی کردند. 

*متاسفم که امروز برنده نشدیم

وی ادامه داد: برنامه ما خیلی فشرده است. خوشحالم چون بعد از بازی با پاختاکور انگیزه بازیکنانم پایین نیامد اما متاسفم که امروز برنده نشدیم چون لیاقت برد را داشتیم. تبریک به بازیکنانم می گویم که به دنبال ۳ امتیاز بودند. از همه مهمتر فرم ما افت نمی کند و هر بازی و هر تمرین بچه ها بهتر می شوند. متاسفم ترابی را برای بازی با السد از دست دادیم.

* تا به حال کدام تیم ایرانی در عید بازی کرده است

برانکو در این نشست درباره فشردگی بازی ها گفت: من گلایه ای نکردم فقط گفتم برنامه ما فشرده است. باید عید به اینجا می آمدیم و بازی می کردیم؟ پیشنهاد کردند تا در نوروز بازی کنیم. تا به حال کدام تیم ایرانی در ایام عید بازی کرده است؟ چه تیمی در تعطیلات بازی کرده است؟بازی کردن در ۱۰ فروردین با روزهای تعطیل عید نوروز خیلی فرق دارد. چرا بازی ها را ۲۰ اردیبهشت نگذاشتند؟

* اگر بیراوند حق بازی نداشته نساجی شکایت کند
سرمربی پرسپولیس درباره بازی کردن بیرانوند افزود: چه کسی گفته بیرانوند مشکل داشته است؟ اگر او محروم بوده و ما بازی کردیم باید ۳ بر صفر بازنده شویم.اگر بیرانوند حق بازی نداشته و بازی کرده پس نساجی شکایت کند تا ما ۳ بر صفر بازنده می شویم.

* اگر چمن مصنوعی نبود امروز نمی شد اینجا بازی کرد
وی ادامه داد: ۲۰ سال است که فوتبال ایران را دنبال می کنم. می دانم وضعیت هوا در انزلی و قائمشهر یا رشت به چه شکلی است. تنها کار درستی که می شود این است که چمن مصنوعی درست باید کرد. من تبریک می گویم چون وقتی اینجا چمن مصنوعی نبود به جای فوتبال واترپلو بازی می کردند. منطقی است که اینجا چمن مصنوعی وجود دارد. البته می توان گفت چمن های مصنوعی جدید به بازار آمده که بحث های دیگری دارد. اگر چمن مصنوعی نبود امروز نمی شد اینجا بازی کرد. امروز آب در زمین جمع نشده بود.

* داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت
برانکو در خصوص داوری بازی هم افزود: نمی دانم چرا درباره داوری می پرسید. داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت و یک کارت قرمز به مربی ما داد. فقط یک یادآوری می کنم. بازیکن نساجی توپ را که در حال گل شدن بود با دست گرفت. اما شاید مهم نیست!

* به بازیکنانم افتخار می کنم
سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی با السد قطر هم تصریح کرد: زمان خیلی کمی خواهیم داشت اما امروز از بچه های تیم راضی هستم. باید ببینم وضعیت تیم چطور است. ما ۲ روز وقت ریکاوری داشتیم و به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می کنم.

* امروز با کیفیت بودیم

وی درباره روند بازی کردن پرسپولیس ادامه داد: حتما دیدید که بقیه تیم ها مقابل نساجی چطور بازی کردند. ما در بازی با نفت مسجد سلیمان هم خوب بازی نکردیم چون اصلا شرایط بازی در آن زمین وجود نداشت. مقابل نساجی که تیم خیلی خوبی است و فقط هفته اول به ذوب آهن باخت خیلی خوب بازی کردیم. امروز با کیفیت بودیم اما می دانیم که همه تیم ها مقابل ما به شکل دیگری بازی می کنند. طبیعی است که هر تیمی دوست دارد قهرمان ایران را ببرد. مقابل نفت مسجد سلیمان کمال دفاع وسط ما بازی کرد. نتایج به هر حال همیشه تعیین کننده است چون ما همچنان صدر جدول هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم.

* از حضور هواداران لذت بردم
برانکو در مورد جو بازی در ورزشگاه شهید وطنی افزود: به همکار شما گفتم و الان هم می گویم که از حضور هواداران لذت بردم که بازی را دیدند و زیر باران تیم خود را با حرارت تشویق کردند. آن ها به دنبال برد تیم خود بودند و هیچ صحنه بدی را ندیدیم. بهترین گزینه اینجا چمن مصنوعی است چون در این آب و هوا نمی شود چمن طبیعی داشت. در اروپا هم همین طور است و خیلی از زمین ها به دلیل شرایط آب و هوایی چمن مصنوعی است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «کله اش بوی قرمه سبزی می دهد»

سایت بدون – درباره این ضرب المثل دو ریشه ذکر شده است در ریشه اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *