برانکو ایوانکوویچ ، یحیی گل محمدی را آینده مربیگری ایران می داند

سایت بدون – بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس قهرمانی قریب به یقین پرسپولیس در لیگ نوزدهم را نتیجه اثرگذاری عمیق برانکو ایوانکوویچ در این باشگاه می‌دانند اما برانکو خودش در این باره حرفی نمی‌زند. سرمربی کروات سابق پرسپولیس که بعد از برد مقابل فولاد در اینستاگرامش پوکر را تبریک گفته نظراتی منطقی درباره رادوشویچ، سیدجلال و البته یحیی گل‌محمدی دارد و چهارمین قهرمانی متوالی را کار سختی می‌داند. برانکو در گفت و گوی اختصاصی با ایران ورزشی پوکر قهرمانی پرسپولیس را کار بزرگی از جانب یحیی گل‌محمدی و شاگردانش می‌داند و از خصوصیات فنی مربی فعلی این تیم که در تیم ملی شاگرد خودش بوده و روابط مثبتی با هم داشته‌اند تعریف و تمجید می‌کند.

پرسپولیس بعد از سه قهرمانی متوالی با مربیگری‌تان این بار با گل‌محمدی در قهرمانی پوکر زد. در این رابطه نظرتان را می‌خواستیم جویا شویم.
قهرمانی پرسپولیس را به یحیی گل‌محمدی و شاگردانش تبریک می‌گویم همچنین لازم می‌دانم این قهرمانی را به همه فوتبالدوستان ایرانی خصوصاً هواداران پرسپولیس تبریک بگویم که مشتاقانه منتظر قهرمانی تیم محبوبشان بودند.
در خصوص رادوشویچ بعد از جدایی بیرانوند چه نظری دارید، حضور او به تنهایی برای حراست از دروازه پرسپولیس کفایت می‌کند؟
رادوشویچ دروازه‌بان خیلی خوبی است و حتماً او هم در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در قهرمانی تیمش نقش داشته اما حتماً نقش یک رقیب خوب تمرینی قدرتمند در کنار رادو به نام بیرانوند انگیزه مهمی برای رادو بوده که بهتر کار کند و برای ایستادن در چارچوب دروازه تلاش کند. بیرانوند و رادو در رقابت‌های لیگ نوزدهم عالی بودند و کلین‌شیت‌های بسیار خوبی داشتند اما جدا از همه این موارد من فکر می‌کنم پرسپولیس برای فصل آینده به یک دروازه‌بان قوی دیگر هم نیاز دارد که با او بجنگد و در نهایت حضور یک دروازه‌بان که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های فصل آینده داخلی بهترین شرایط را از لحاظ دروازه‌بان به عنوان آخرین نقطه دفاع تیم برای پرسپولیس رقم بزند.
شما کی قصد دارید به عمان بروید؟
من الان کرواسی هستم و منتظرم ببینم شرایط به چه شکل رقم می‌خورد اما اگر مشکلی به لحاظ  کرونا برای سفرم پیش نیاید من یکی دو هفته دیگر عازم عمان می‌شوم تا شرایط را در عمان برای کار فراهم سازم و شرایط را از نزدیک ببینم.
در مورد سید جلال کاپیتان پرسپولیس که حتی چندی پیش شایعاتی در مورد خداحافظی و جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح شد شما چه نظری دارید؟
هر بازیکنی خودش در مورد آینده و شرایطش بهترین تصمیم گیرنده است اما من سید جلال را یک کاپیتان بزرگ می‌دانم که به نظرم هنوز می‌تواند بازی کند و از تجربه‌اش هم به شکل بهتری بهره بگیرد و به تیمش کمک کند.
نقش یحیی گل‌محمدی را تا چه اندازه‌ در پیروزی‌های پرسپولیس مؤثر می‌دانید؟
یحیی مربی بسیار خوبی است. کسی که با خودم هم کار کرده و زمانی یکی از بازیکنان خوب من بود و در زمان بازیگری‌اش هم بازیکنی بود که می‌شد روی او حساب باز کرد اما یحیی گل‌محمدی چند سالی است که در عرصه مربیگری هم بسیار خوب کار کرده و یکی از عوامل مهم قهرمانی پرسپولیس هدایت خوب یحیی و کادر فنی پرسپولیس بوده است به همین دلیل لازم می‌دانم یک بار دیگر به طور ویژه قهرمانی پرسپولیس را به یحیی گل‌محمدی تبریک بگویم. یحیی در تیم‌های دیگر قبل از پرسپولیس هم کار کرده و رزومه قابل احترامی دارد به همین دلیل او یکی از مربیان خوب شاغل در ایران و به نوعی یکی از مربیانی است که حتماً فوتبال ایران روی او برای آینده‌اش حساب خاصی باز کرده. چنین مربیانی آینده مربیگری یک کشور را به شکل خوبی رقم می‌زنند.
فکر می‌کردید پرسپولیس تعداد قهرمانی‌های متعدد قبلی‌تان را باز هم با گل‌محمدی تکرار کرده و پوکر بزند؟
کسب چهار قهرمانی متوالی کاری خاص و استثنایی و سخت است که یک تیم بتواند پوکر بزند و این نشان از شخصیت بالای آن تیم دارد و من امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس باز هم در آینده ادامه داشته باشد

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *