بزرگ ترین نگرانی تماشاگران قسمت پنجم سریال «بازی تاج و تخت»

دنریس تارگرین شخصیتی است که در سریال بازی تاج و تخت طرفدارانی پرشمار دارد. اما شواهد به ویژه در قسمت چهارم حکایت از آن دارند که جان دنریس تارگرین به شدت در خطر است. اما پیش از آن که ادامه خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید که در صورت مطالعه این مطلب با خطر کاهش جذابیت یا افشای احتمالی بخش هایی از قسمت پنجم رو به رو خواهید بود. بنابراین انتخاب با شماست که مطالعه این خبر را ادامه دهید.

سایت بدون -این روزها و تنها یکی دو روز مانده به قسمت جدید سریال بازی تاج وتخت، بسیاری از تماشاگران این سریال نگران جان دنریس هستند. تنها دو قسمت و ۱۶۰ دقیقه تا پایان سریال باقی مانده است و بنابراین ما می توانیم تمام حدسیات خود را به سرعت مرور کنیم.

اگر بخواهیم منصفانه فکر کنیم، قسمت اول سریال در فصل هشتم بسیار خوب بود، قسمت دوم حتی قوی تر هم بود، قسمت سوم به شدت مناقشه برانگیز بود و قسمت چهارم ترکیبی از نگرانی و حدسیات و شایعات را ایجاد کرد. اما هنوز دو قسمت دیگر باقی مانده اند. دو قسمتی که مثل انتهای یک بسته شکلات، آخرین برش پیتزا یا لحظه آخر پیش از پریدن همزمان مهیج و دلگیر است.

شاید بهترین و ساده ترین روش برای حدس زدن در مورد آینده دنریس نگاه کردن به تریلر قسمت پنجم باشد. جایی که سرسی در چشم انداز پادشاهی خود به بیرون خیره شده و به نظر جدی و شادکام می رسد. نکته مهم در این میان، حضور تیریون پشت سر سرسی است. در بخشی دیگر نگاه ارتش دریایی سرسی را به آسمان می بینیم که گویی منتظر حمله اژدها به سر می برند.

شاید رعب آورترین بخش ماجرا همین باشد که نقش دنریس در این تریلر نزدیک به صفر است. به جز احتمال حمله اژدها به شکل محو، تریلر قسمت پنجم از فصل هشتم سراسر بیانگر غرور و قدرت سرسی و قلمرو وسیع او است. یکی از نکات مهم در سکانس های این تریلر، حضور تیریون پشت سر سرسی است. حضوری که با چهره نیمه حیرت زده تیریون همراه است. انگار خود تیریون هم باور نمی کند در این مکان حضور دارد. از سوی دیگر نوع نگاه وی و صحبت هایش در قسمت پیشین به نظر حاوی خطری برای جان سرسی نیست.

درواقع گویی تیریون حیرت زده قدرت سرسی است و برای ملاقات نزد او آمده. اما وابستگی تیریون به دنریس و ترک او چه معنایی دارد؟ آیا می توانیم حدس بزنیم در این صحنه بلایی سر دنریس آمده و تیریون بهت زده نزد سرسی آمده است؟

همه این ها به کنار حتی اگر دنریس از پس سرسی هم با موفقیت بربیاید آیا احتمال نمی رود که ماجرای جان اسنو و هویت حقیقی او به آرزوی دنریس پایان دهد و او را برای همیشه از تخت آهنین دور کند؟ شاید جان اسنو نباید ماجرا را برای خواهرانش تعریف می کرد. شاید بهتر بود به سانسا اعتماد نمی کرد و بسیاری از شایدهای دیگر.

از دید بسیاری از علاقه مندان به دنریس، سرنوشت او در هر حال مثبت نیست، خواه جنگ را ببرد و خواه ببازد دستش به تخت آهنین نمی رسد. نظر شما چیست؟

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *