بوریس جانسون و معشوقه ای که ۲۴ سال از او کوچکتر است

سایت بدون – وقتی کری سیموندز، معشوقه  بوریس جانسون در مراسم نخستین سخنرانی جانسون به‌عنوان نخست‌وزیر انگلیس حضور یافت، توجه بسیاری از عکاسان مطبوعاتی را به خود جلب کرد.
سیموندز ٣١ ساله تاکنون توانسته با موفقیت خود را از مرکز توجه مطبوعات انگلیس دور بدارد. او به‌ندرت در کمپین انتخاباتی جانسون حاضر می‌شده و حتی در دیدار تاریخی جانسون و ملکه نیز حضور نیافت. البته حضور در پشت پرده به مدت ١٨ ماه به‌عنوان معشوقه جانسون یک چیز است، اما به جرأت می‌توان گفت او دیگر نمی‌تواند همین رویه را وقتی که جانسون نخست‌وزیر شده ادامه دهد.
حالا مطبوعات انگلیس سوالات جدیدی را مطرح کرده‌اند؛ آیا قرار است او به همراه جانسون به ساختمان شماره ١٠ داونینگ استریت برود. آیا قرار است در دیدارها و سفرهای خارجی جانسون را همراهی کند؟ تاکنون در تاریخ انگلیس بی‌سابقه بوده که نخست‌وزیر انگلیس معشوقه‌ای داشته باشد و با او ازدواج نکرده باشد. به نظر می‌رسد که در قوانین انگلیس نیز چنین رابطه‌ای دیده نشده است. البته برخلاف آمریکا، بانوی اول انگلیس نقش معینی در امور کشور ندارد.
سیموندز در رشته‌های تئاتر و تاریخ هنر تحصیل کرده است. او بعدها در ‌سال ٢٠١٠ به حزب محافظه‌کار پیوست و مسئول واحد ارتباطات این حزب شد و در این مسیر نیز بسیار پیشرفت کرد. او در ٢٩ سالگی جوان‌ترین مدیر ارتباطات این حزب در تاریخ این حزب شد. برخی معتقدند سیموندز نقشی اساسی در کمپین انتخاباتی جانسون برای تصدی پست نخست‌وزیری داشته است. در طول مبارزات، جانسون در ارتباط با رسانه‌ها بسیار محتاطانه عمل می‌کرد و تنها تعداد معدودی مصاحبه کرد. برخی معتقدند همه این اقدامات با راهنمایی سیموندز انجام شده است.
حالا به‌هرحال سیموندز در مرکز توجه مطبوعات انگلیس است. جانسون ۵۵ساله بیش از ٢٠‌سال از او بزرگتر است و هنوز از لحاظ حقوقی از همسر سابقش جدا نشده و از ازدواج سابق خود چهار فرزند دار د

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *