ترامپ خودش را حرامزاده خواند!

سایت بدون – رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی، در اظهاراتی عجیب خودش را حرامزاده خواند و از اینکه نمایندگان دموکرات کنگره تلاش می‌کنند او را برکنار کنند، گلایه کرد.

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی، خود را حرامزاده توصیف کرد. 

ترامپ که در جمع اعضای تیم ورزشی «ال‌اس‌یو»، صحبت می‌کرد، بازیکنان و مربی‌های این تیم را به کاخ سفید دعوت کرد و از آن‌ها خواست با حضور در دفتر رئیس‌جمهور، با وی عکس بگیرند.

او گفت: «پشت میز ریاست‌جمهوری عکس می‌گیریم. مدت‌هاست که [آن میز] آنجاست. رؤسای‌جمهور زیادی [آنجا بوده‌اند]، برخی‌هاشان خوب بودند و برخی هم نه چندان خوب.»

ترامپ افزود: «اما الان یک [رئیس‌جمهور] خوب گیرتان آمده، هرچند که دارند تلاش می‌کنند این حرامزاده را استیضاح کنند، باورتان می‌شود؟ باورتان می‌شود؟». این اظهارات خلاف عرف ترامپ، با خنده حاضران در این دیدار روبه‌رو شد.

این اولین بار نیست که ترامپ با ادبیاتی دور از جایگاه یک رئیس‌جمهور صحبت می‌کند. او پیش از این هم رقبای سیاسی خود و همچنین مقام‌های خارجی را با القابی زننده خطاب کرده بود. وی «هیلاری کلینتون» را «متقلب»، «جو بایدن» را «خوابالو»، «مایکل بلومبرگ» را «مایک کوچولو»، «چاک شومر» را «چاک گریان» و «برنی سندرز» را «برنی دیوانه» می‌خواند

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

یک دیدگاه

  1. در علم حقوق نافذترین و معتبرتین مدرک و اعتراف , اعتراف علیه خود میباشد پس با توجه به اعتراف ترامپ نسبت بخود ما نیز وی را حرامزاده میدانیم البته کارها و تصمیماتی که میگیرد مبین این موضوع هست پس نیازی به اعتراف ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *